Världens sexigaste accent.

En så otroligt snygg kille så man blir knäsvag hängde jag med i helgen. Ryan från nya zealand som är ute o couchsurfar europa. Världens härligaste smile och sinne. Vi sågs lördag kväll för att hitta på nått. Jag var super trött efter fest o knappt nån sömn men tänkte att de skulle vara kul att hitta på nått ändå. Och det gjorde jag rätt i... Vi traskade omkring o kollade in några som skatade på söder o sen gick vi hem till mig för lite donnie darko film o mys... :P Han sov här för att hans host Pet (haha, som är en liten en från thailand) var ute o slängde o kom aldrig hem så vi somnade på varandra tillslut. Nästa dag då jag var ännu tröttare efter ännu mindre sömn så drog vi ut med en båt till nån skärgårds ö o sprang omrking bland massa arga fåglar som ruva och attakera oss och varandra. Åt uppe på kulturhuset smaklös kyckling o fotade demostranter o hoppande tjejer på plattan. Gick hem till mig senare för lite käk o hans underbara piano spelande. Sen var de jobbigt o säga hejdå o jag tror inte att nån av oss egentligen fattade vad vi höll på med. Nu vaknade jag idag efter sömn, äntligen, o känner tre saker. 1. Jag var alldeles för trött dom här dagarna för att mina roliga energiska sidor skulle kunna komma fram ordentligt o jag kunde ha riktigt roligt. Denna kille var grym så de är så synd att jag var typ i koma o knappt kan komma ihåg vad vi pratade om. Plus att vi låg tillomed o kramades o myste i tanto parken som ett litet par o han var all over me varje gång vi myste. Så vi hade ju helt klart en attraktion där o jag märkte att vi nog har mycke gemensamt men att jag inte fick en chans att visa allt nu. 2. Han har ändrat mycke på mitt synsätt. Eller mer som en push att nu ska jag på riktigt följa de jag vet är rätt och inte falla tillbaka. Han dricker inte en droppe. Han är bara hög på livet. O förra veckan så tränade jag massor o hade världens energi o kände mig så vaken o sen typiskt nog så skulle jag festa i fredags ända in på morgonen så jag typ missade hela underbara soliga dagen i lördags och vara död av trötthet när jag träffade en av dom coolaste ever... :( Så dricka krånglar typ alltid till de. De gör mig trött, får ångest, glömmer saker jag ska göra eller skjuter upp dom, missar fina dagar, hjärnan går på låg varv. Helt enkelt så suger de ju så himla mycke o gör mig varken gladare, ger mer energi eller nått. De gör mig fattig o inte mig själv när de blir för mycke och ångest o trötthet nästa dag. Seriöst allt verkar ju så mycke lättare om man inte dricker. Varför ska vårt samhälle vara uppbyggt på de här sättet? Jag vill ju fortfarande gå ut o dansa o umgås med kompisar o nytt folk men då dricker alla as mycke överallt typ. Nu ska jag vara vit ett tag. Men tror faktiskt de kommer bli lite svårt oxå. Som med ciggen. (jag fuskar när jag dricker) Fast om de nu är jobbigt att avstå så är de ju fan dags att göra så. Jag ska hitta lyckan i det riktiga. Och Ryan borde komma tillbaka... O träffa mig när jag är hundra procent Julia. De är så segt när man "råkar" göra fel intryck på folk ibland. Menmen nått måste jag ju ha gjort rätt när han ville umgås så mycke o pussa på mig... :) Nu ska jag ut i den underbara solen.

Kommentarer
Postat av: storafia

jag vet EXAKT vilken känsla du pratar om! på bakfyllan är man inte sig själv, har också tröttnat på det, helt rätt tänkt, att börja leva mer på riktigt...

2010-05-29 @ 19:34:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0