Märkliga ting.

Livet traskar på. Träden utanför vårt hus blir grönare, jag betar av prov o hänger med Norre, Little Mermaid och Tony the Tiger från min engelska klass, söker in till skolor, vilket är as läskigt och har fått special price på gymkort så börjar pumpa gärnet. Vilken energi de ger mig. Dans passionen börjar komma tillbaka och jag är rökfri (förutom när jag är full vilket ska ändras på oxå. Ändå ett stort steg). Idag kommer dalmasen Dalle hit och om 14 dagar ska jag få träffa min kära syster igen!!!! Även bo i huset i österby igen första gången sen den hemska händelsen. Man kan somsagt inte lära 240 år gamla hundar att sitta.

Igår var en väldigt märklig dag. Marias kära pappa begravdes (all kärlek till er!) och jag ringde ett konstigt samtal som var välbehövligt o befriade mig lite. Plus att de var väldigt roligt att prata.

Nu ska jag städa lyan o äta nyttig frukost.

Peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0