Jag vill vara där de händer.

Jag måste bara klaga lite så jag får ur mig lite besvikenhet o skit. Bara lite jag lovar. Jag är så trött på att typ alltid hänga med par och att alltid behöva följa med alla andra hit o dit och typ nästan aldrig få bestämma eller att folk gör som jag vill. Jag kanske låter barnrumpig men jag är för fan singel o vill hänga med roliga andra singlar o vara galen! Plus en annan grej är att jag på något konstigt sätt tagit helt fel val senaste tiden o missat en massa roliga grejer... de är som om jag har nån förbannelse över mig att jag inte får nån chans alls att hänga med sånna typer jag vill hänga med och göra sånna saker jag vill göra. Jag känner att allting händer och jag står förvirrad med ögonbindel o ingen bryr sig såklart för jag syns inte! Suck för fan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0