Hey boy

Här sitter jag och drömmer om en liten nz:ländare. Han gjorde mig så glad så jag lever fortfarande på det. Om jag nu aldrig kommer träffa pöjkin igen så vet jag nu iaf definitift vad jag letar efter! En sprallig geek med stort smile som är sig själv. Det har jag vetat länge att jag faller för pojklooken, självsäkerhet och nörd stämpel men nu inser jag ännu mer att jag inte alls ska ägna tid åt killar som leker coola och får mig att känna mig mindre värd eller som om jag måste vara någonting annat än vad jag är. Vad höll jag på med med Billy tex? Nä nä usch nej. Coolt namn där får han ett plus. Jag är ju en konstig geek med weird humor in a womansuit (tänker på donnie darko när han undrar varför kaninen bär en rabbit suit..) så då faller det ju helt naturligt för mig att hitta just en sån. Jag klarar ändå inte av andra dom är för "coola". Lite smått blyga ska han vara oxå. De var Ryan. Han babblade som fan med mig men jag märkte att han inte ville träffa mina kompisar han verkade tycka att de är för läskigt med för många nya ansikten. O jag är ju oxå sån som helst umgås med bara några stycken, då kan man ha intressantare diskussioner oxå. Det var som om jag insåg mer om mig själv nu. Och att jag saknar hans mysiga kramar.... Åh varför är du från andra sidan jorden sötnos.

Kommentarer
Postat av: sojjan

HAN kommer stå där en vacker dag ska du se=)

2010-05-18 @ 09:29:35
Postat av: storafia

visst är det fint ändå när man kan se varför man fick träffa nån som man ändå inte kan få träffa igen, eller som bara fick en att må dåligt. allt leder en fram mot det som är rätt för en.

2010-05-29 @ 19:29:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0