Shake what ya motha gave ya!

Solen gör mig lycklig. Jag går till o från jobbet 20 min varje dag nu o de gör mig mycke piggare oxå. Och så dansen såklart.. Den underbara dancehallen hur skulle jag kunna leva utan den? Endorfinerna knarkar sönder min hjärna jag går på högvarv o plötsligt är alla på tunnelbanan färglada och snygga. Hade så jäla kul där idag! Ska definetift dra ut o springa nån gång i veckan med. Sömn o träning is the shit. Då blir man klartänkt. (inte för att jag har typ en aning vad jag ska plugga fortf men kan iaf tänka på de nu haha) Att bara förlora sig själv i galna moves o ge allt gör så mycke. Gillar att dom andra i gruppen vågar flippa med.

Tog en fika med Pato Loco på Blå Lagunen ikväll, vi satt o lekte med hans magnet kulor som man kunde bygga roliga mönster med och pratade om olika alternativ att leva. På fredag är de en spelning på Strand som jag kanske går på. Så om nån vill med hakisch!

Peace.

Kommentarer
Postat av: sojjan

du kan ju läsa vad som helst egentligen, känn efter där långt inne. du e så intelligent, bara kasta dej ut, var inte rädd=) älskar dej

2010-03-11 @ 10:14:15
Postat av: jennie

jag vet.. det är skitsvårt!! jag vet ju mindre nu vad jag vill bli än när jag var liten haha

2010-03-16 @ 12:31:49
URL: http://matarg.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0