Hippie Långstrumps modeblogg.

Om jag skulle ha en modeblogg så skulle den vara något åt det här hållet:


Morgon klädsel:
Mitt täcke. Väldigt bökigt för man har ner saker överallt och det är extra jobbigt när man fryser om axlarna och försöker att bara använda en hand till att göra frukost men det går aldrig.

Vardag:
Lika mycket Hannas garderob som min egen. Sneakers som är pinsamma att ta av i folks hall pga dess stank nu när de är sommar o man helst ska ha tårna i de fria. Mycket second hand som jag sytt om, kläder jag fått och mycket mönster. Alldeles för lite basplagg. Tvättar nästan aldrig.

Fest:
Svart svart brunt svart. Tänkte börja sattsa på Lady Gaga light inför sommaren. The hippie in me will come alive again.

Accesoarer: Rött eller svart nagelack aldrig att jag är rolig och provar nått annat. Sexiga brudar i öronen eller en fet mario pärlplatta runt halsen. Skulle aldrig sätta på mig silver o guld i något slag. Ringar o armband är obekvämt vilket är lite synd, men när jag inte ens kan låta bli att dra i mitt hår konstant så skulle jag nog få nått fel om jag hade smycken. Ska skaffa mig en klocka dock.

Så klär andra sig snyggt:
Ultra hippies. CocoRosie/MGMT inspirerat. Galet åt nått håll, gärna överdrivet vad gäller allt. Fast ändå en enkelhet i de. Allt eller inget kanske? Svårt de här.

Kommentarer
Postat av: storafia

jadu hippie långstrump, morgonklädseln kommer man ju ihåg från långt tillbaka... =)

2010-06-06 @ 23:22:05
URL: http://ordinary-justlikeyou.blogspot.com
Postat av: Annasofia

ps. min modeblogg:



hemma: jamisar (pyjamas)

vardag: arbetsuniform inkl grön städrock.

fest: festar inte.

ok men helg då: friluftsklädsel, det finns inget dåligt väder...

så klär sig andra snyggt: alla som har tid och ork att klä sig överhuvudtaget...

2010-06-08 @ 18:53:10
URL: http://ordinary-justlikeyou.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0