Festen.

Jag o Hanna hade fest i "Hippie home". Storbilds spotify på väggen med bra musikvideor tills "kelso" tog över och bara spelade typ tysk techno från 90talet. Vi hade dumle cupcakes som såg ut som bajskorvar, spelade kubb då jag hade ner kungen, röjjde o var glada åt alla nya ansikten som kom. Maria o jag läste poesi för varandra i köket. "Din utviddgade näsborre kittlar så skönt på min håriga barm". Jag o Camilla gick ner i brygga så att hon nästan fick ryggskott nästa dag, Natalie serverade shots med gurkbit och Jackan pratade om hur löjligt brudparet hade vinkat och om borat.
Sitta i kallt sommargräs och röka alldeles för ofta. Smyga iväg med en snygg kille och känna sig som en fnittrig "my name is Inga" sommarflicka från en gammal Ingemar Bergman film. Alla tackade så mycke o alla verkade ha så kul. Jag o snyggot drog med Patos brorsas cykel kl 4 på morgonen för att köpa cigg. Jag fick en affisch på brudparet ur en tiding av en alkis som snyggot brände upp vid den där fula älgdromedar statyn vid kransen.

Bakisdagen firades i svandamsparken där dom hade barnkalas och en snubbe med alldeles för små speedos. Vi klippte pizza och pratade om moln och varför stockholmare är bättre än alla andra. Fick använda min nya bikini och livet var lätt.



Kommentarer
Postat av: sojjan

förlåt en fråga..men klarar du att hålla ciggen bara till fest??(förhoppningsvis e de förbud i skolan)

låter som en kul fest, dock...

2010-06-28 @ 09:43:50
Postat av: Anonym

nä jag har typ börjat röka igen o är lite besviken på mig själv. men livet går så fort just nu så jag hinner knappt reflektera. jag mår bra så de är viktigast :) de löser sig.

2010-06-29 @ 06:45:35
Postat av: Annasofia

ånej jag anade det...

2010-07-04 @ 10:37:36
URL: http://ordinary-justlikeyou.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0