Lifeah.

Livet är så lätt. Jag surfar fram på puffiga sommar moln och förvånas gång på gång av vilka häftiga, fina, inspirerande människor det finns där ute och att jag haft turen att träffa så många på senaste tiden. Jag har börjat inse hur öppen sinnad jag verkligen är, har börjat hitta ett inre lugn och råkar bara vara på rätt ställen vid precis rätt tillfällen.

Igår var det fest hos underbara Pato Loco. Ute i hans trädgård med ljusslingor, grym musik, jätte många ute stolar (vart imponderade att alla typ 50 pers kunde sitta) och fin mix människor. Jag o Pato blandade en må-skit-å i en syltburk, jag dansade med en härlig London tjej vi satt tills solen nästan gick upp o dom sista hade somnat i stolarna.

I Torsdags hängde jag äntligen med Johan igen. Vi gjorde som vanligt tusen saker under bara några timmar, har så skön energi kreativitet och livsnjutar stil när vi hänger. Han lärde mig lite mer skateboard åkning o var imponerad igen. Sa att jag knäcker hans kompisar som precis börjat precis som jag. Att jag verkligen har balansen o fallenhet för de. :D Vi åt oxå tacos, gjorde pepsi cola testet, gungade i lekparken o tog massa arty foton, gick till Landet tog en öl, tittade på ett Italienskt live band och pratade om att drömhuset vore med ett crue ute på en stor båt o bara glida runt. Åkte hem till honom, Gullmarsplan som är utnämd till Stockholms fulaste plats. Tog mer coola bilder, hade en cermoni och begravde mitt äckliga Vito cigg paket utanför hans hus.
Vaknade av hundra grader sol. Gick o åt kanske jordens godaste macka och paj på Blå Lotus på söder. Gick till vinerviken badade, hade högläsning om brats i dn kultur, han hittade en ring som jag fick och vi fick säkert solsting båda två. Sa hejdå för att ses om 3 veckor...

På kvällen mötte jag upp Emma, hennes nya snubbe plus hans GRYMMA hiphop crue galningar. En är asiat, en afro american o en liten galen snurris som ser ut som Red hot chilli peppers sångaren. Vi gick till F12 i gamla stan som bara är utomhus på en balkong. Vi dansade i en tajt grupp till house precis hela kvällen o det kändes som om vi var mittpunkten av allt. Gick på efterfest o kollade på en as intressant dokumentär om Jeff Buckley. Jag åkte lite skateboard oxå o fick nästan en vattenflaska i huvet av nån suris på 5th våningen som blev störd. Satt på balkongen o solade hela morgonen medans snurris spelade gitarr och life was sweet.

Idag ska jag tvätta, köpa en väska, packa, packa ihop min lägenhet, sen kommer Dalle o imorrn drar vi till Berlin! Bäst jag sätter igång... haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0