Landan.

Anlände hos Israeliska couchsurfar killar i London. Vi hade bokat en dag för denna stad vilket var väldigt korkat. Vi var super trötta men ville inte vara otrevliga så satt i intressanta diskussioner i deras antika fina hem med fina tavlor, drack kaffe och åt tårta. Jag älskar arkitekturen och känslan i London, hann inte träffa en kompis som jag ville heller. Men det var en rolig grej ändå. Vi sov nån timme på dagen men sen upp igen, äta mat som han andra som inte heter Dor (haha) lagade, gå o handla i slumkvarteren för att sedan otippat börja en liten fest. Dalle klädde ut sig till Dark Vader, vi hade disco och Anna och Jamie i webcamen. Tog massa snygga bilder då Dor kom hem från jobbet en sväng, sen när han skulle gå försökte han hångla upp mig vid bilen men jag sa nej tack desperado. Vi drog till flyget efetr ingen sömn den natten heller och de var nog en av dom konstigaste resorna jag gjort. En dag trötta i ett London hem...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0