Where are u weirdos?

En kompis tycker att jag är kräsen vad gäller killar. Men jag vill inte ha nån med omogna åsikter, hårt knutna jympa dojjor, ful accent, ingen världsbild eller som lever på sina föräldrar. Ibland kan jag bli rädd att jag inte ska träffa nån vettig att skaffa familj med i framtiden. Som både är kreativ, impulsiv, lugn, mogen, energisk, världsvan, snäll, pålitlig ect ect. Tänk om jag skulle hamna med en tråkig, lat, aggresiv, grå typ lixom.. Som dricker 3,5or framför mtv och inte vill ta hand om disken eller ungarna för att han ska spela dataspel. Men det är nog bara en sån där läskig bild man växt upp med från vecko revyn på 90-talet då man var på ett sätt som kille o ett annat som tjej och det var ingen som gick utanför ramarna. Jag kanske inte har tillräckligt koll på min samtid eller så har jag stött på så mycke omogna killar på sistone. Var är dom där galna färgglada typerna? Dom som är typ som jag fast kille. Som älskar att filosofera och prata om allt, har clown kläder och skulle kunna få för sig att måla en tavla kl 3 på natten av uttråkning. Jag måste väl söka mig till mera estetiska krettsar. Just nu känner jag mig som en brunstig tiger bland massa sengångare. Jag är ju inte sååå konstig, men måste alltid känna mig skummast. De är ju trevligt men vill träffa folk som är totalt vrickade och kan förvåna mig. Inte många som gjort den senaste tiden.



Ja tack! Himlen och jordens 2 snyggaste.

Kommentarer
Postat av: anso

hahaha, snubben i tredje klotet från solen.



är det btw inte en ganska "omogen åsikt" att inte vilja ha en kille med "hårt knutna gympadojor"?... ;)



den dagen du träffar mr right kommer du varken bry dig om vad du vill ha eller vad du inte vill ha, för han råkar bara vara rätt för dig, och kanske inte alls som du tänkt. =)



ojoj, det fanns en tid då jag också hade behov av att saker och ting hände jämt, nu är jag precis tvärtom, vill bara stå med händerna på ryggen och kolla ut genom fönstret. ;)

2010-01-28 @ 21:26:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0