Mr rabbit, Mrs bloggerska och Miss läppstift goes wild.

Det blev porrklubb hemma hos Sessan Sandra och Mickas polare i fredags. 3 timmar av fniss och kladd på enorma dildos o ätbart glidmedel. Det var en säljare och jag har alltid haft svårt för sånna, till o med folk i klädbutik fast dom "bara vill hjälpa", jag har nått litet hat mot hela överkonsumtion köpa saker man egentligen inte behöver grejen men nå åter till det roliga. Hon var ju ändå trevlig o bjöd mycke på sig själv! Frågan är dock om jag ska tro på alla hennes stories om dom olika prylarna, jag menar hur många ex kan man ha haft egentligen? Men de var en massa brudar, vin och skratt, mycket trevligt! Drog vidare ut på telegrafen första gången sen studenten tror jag tillomed. Kände mig som en gamling men det hindrade oss inte från att act fjortis bli dräggfulla och skriva hotbrev på badrumsspegeln med läppstift efter att ha tapetserat in den med toapapper och rödvin.. Sandra lyckades lura i en stackars tös med stora drömmar om att bara bli känd på något sätt att hon var delägare i blogg.se och kunde göra denna tjej eftertraktad och populär. Hon hoppade i taket av lycka och skulle hem för att lägga in fotot av en badrumsspegel där någon hade skrivit med läppstift "Du ska dö!!"... (efter fotograferandet hade dom blivit stötta och suddat ut texten) Hm. Vi vinglade ut i kylan efter att vakterna jagat oss några varv runt klädhängarna i hallen, försökte hitta skjuss men misslyckades totalt. Väl hemma blev det storkok och en tårta formad som en champanjeflaska. Massa mysigt snack o sen as garv en timme mitt i örat på stackars Jonas som försökte sova. Sandra gick upp 1,5 timme senare för att jobba till 9 på kvällen... Jag var bakis än idag. (det är söndag) Måste nog ändå säga det att ska man ha en karate fylla så är de i en småstad för där går alla lite över gränsen. :) Idag har jag tittat på massa film och ätit upp nästan hela tuben av Hannas chokladsås. (ups..) Det känns rätt gött faktiskt!



Jaa vandalism och hot är vad din mogna kära dotter håller på med mor! (och resten av släckten som håller reda på syndabocken) I call it art!;P


Kommentarer
Postat av: Helene

Hahaha! Vilket konstvärk.

Mycket vackert

2010-01-11 @ 03:35:51
URL: http://fudgie-fudgie.blogspot.com
Postat av: sonja.forstrom

Det ska mycket till numera för att chockera mej..

2010-01-11 @ 11:53:41
Postat av: Julia

hahaha bra där mor!



ja det kallar jag smak de helene! haha

2010-01-11 @ 12:53:55
Postat av: Micka

Vaaaa åt ni upp jensas champagne tårta som jag skulle få smaka på??? DET VAR DET VÄRSTA!! åt ni en eller två? haha



ps. Ni är sjuka i huvúdet!

2010-01-11 @ 18:26:35
Postat av: Julia

hahahaha den var as god!! ;P vi åt typ en halv den gick ju inte att få ner! du hade oxå vart med på de om du inte sprungit hem! :P

2010-01-12 @ 13:00:13
Postat av: annasofia

det där kallar inte jag ett hot. vi ska alla den vägen vandra.

2010-01-13 @ 21:49:44
URL: http://ordinary-justlikeyou.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0