Jag har inte tid, har ett liv att leva.

Rödvins stänk över dator skärmen. Bordet är fullt av halvätna kartonger med skabbig hemlevererad mat. Hjärnan går på lågvarv och ett nytt år har firats in. Trotts baksmällan hade vi danslektion i 80tals klädnad i vardagsrummet hela eftermiddagen. Jackan rockade oxå loss efter ett tag med "melbourne shuffel" dans. Nytt år, nya möjligheter, mer hopp inför framtiden och en härlig känsla av hur livet ständigt förändras. Gäller att ta vara på allt så länge det finns här. En rolig grej från igår var att jag o Maria tejpade fast en fet colaflaska godis på Jackans tandborste som fortf är kvar haha! För att jag hela tiden skulle säga att "its your present" men han ville inte gnaga på den torra hårda klumpen. Synden straffar den som inte tar emot paket, javisst!
Nu ska jag njuta av min bakis dag och min vidriga andedräckt. Eller kanske avnjuta en av dom kubanska ciggen jag kom på nu att jag fick av en fylletratt på tunnelbanan igår! Och hans kompis som tyckte jag var rå skön. Jag är gärna rå skön på mitt flummiga, modiga nästan lite påträngande sätt att vara. Man hör alltid kärlek i min röst trots allt! Haha. Livet är till för att levas så jag orkar inte sitta med benen i kors o leka mystisk. Jag behöver inte leka de. Speciellt inte med benen i kors.

Kommentarer
Postat av: annasofia

hahahaha älskar detta inlägg!!

2010-01-01 @ 23:51:38
URL: http://ordinary-justlikeyou.blogspot.com
Postat av: Julia

haha underbart!!

2010-01-07 @ 18:34:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0