Call me im at telefonplan. (höhö)

Ska flytta in hos min lilla Hanni på telefonplan! Plugga på heltid komvux från mars o jobba fram till de. Gå en danskurs, antagligen hiphop/dancehall och en målar kurs varje tisdag. Jag måste börja använa tjocka svarta fyrkantiga bågar, klippa lugg som går ner i ögonen och protestera mot att dom ska riva Aspuddsbadet och liknande nu när jag ska röra mig i denna komunistiska konstnärliga del av staden. Känns underbart att livet kommer flyta lättare då jag inte behöver pendla från Ekerö i 17 minus grader varje dag. Dessutom fryste vattentanken för 3 dar sen o pappa o Gilda är I Danmark så katten började tillomed tvätta mina händer när jag satt i soffan imorse! (tror seriöst att hon gillade o äta min parfym dock. Märkligt. Hon var ute efter alla ställen på mig där jag hade just parfym) Är vintern såhär kall varje år? Jag har köpt Madicken svarta snör kängor (utan galosher!) så är varm. Inte konstigt att alla ser så alvarliga ut i Sverige på vintern föresten, ansiktet förfryser ju likt en ansiktsmask. Jag försökte sola solarium häromdan men blev så rädd och började tänka på skräckfilmer när jag låg i ljuslådan, eller att nån snusk gubbe sitter o tittar på direktsändning från en dold kamera. Så de var inte så avslappnande och mysigt haha! Plus att jag missade bussen med 1 minut (!) oxå och försökte gå hem mitt i natten tills en snäll familj plockade upp mig. Jag håller på o läser "munken som sålde sin ferarri" och sitter o ler likt en gamal nöjd tant med händerna knäppta i knät på tunnelbanan efter varje kapitel. Så nu är jag på hårdträning mot harmoni. Tjing tjong långkalsong nu ska jag titta på ett avsnitt av paradise hotel! Muahahaha!

Kommentarer
Postat av: annasofia

precis sådär håller jag på i solariet varenda jäkla gång!!!

2010-01-08 @ 00:10:41
URL: http://ordinary-justlikeyou.blogspot.com
Postat av: julia

haha att någon ska komma o sätta hänglås på så man grillas till döds!!

2010-01-08 @ 11:26:49
Postat av: Micka

Men skriv ett mer ingående inlägg nuraaa!! =D

2010-01-10 @ 17:30:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0