Bakis meditation.

Efter ett hårt träningspass på gymmet med Hanna i fredags var vi stolta och möra och samlades upp på "den skrattande ankan" med Maria o hennes jobb crue. Efter två öl skulle jag o Hanna gå hem kl var 2 o vi skulle verkligen dra. Men vi råkade typ stanna... o de blev as kul. O 5 personer vi inte känner följde med hem till oss på galen efterfest. "Hobbieturk Peeeer med orange frilla" sov över o nästa morgon kom Micke över bjöd på te o sen låg vi alla o försökte meditera på golvet till min meditations skiva, jag garvade alldeles för mycke dock för att falla i trans. Kan ha vart värk-sömn tabletten som jag tog för att försöka somna igen som gjorde mig lite speedad. På en skala från 1 till 10 hur störd jag var tyckte Peer att jag var en tia.

Hanna har köpt världens finaste 70tals tyg på ikea som vi ska göra stora kuddfodral av och ha på min säng som ska vara soffan. De kommer bli så fint vi är kreativa som små tomtar.

Igår drog jag Emma o Timpan på krogrunda i dom fiiiiina kvarteren runt sture, allt var så dyrt men bestämde oss tillslut för Berns, första gången jag var där. De är ju super coolt, högt i tak stora ljuskronor o roligt folk, lite som studio 54 med folk som nästan klär ut sig. Lite snobbigt o svårt att ragga dock. Men jag kände mig forever young när jag gungades runt på dansgolvet, good feeling.

Jag älskar mitt dagis jag jobbar på just nu, barnen är så små.

Nu ska jag fika på söder med Maria.

<3

Kommentarer
Postat av: annasofia

jag vet, berns är faktiskt rätt så klock.



timpan som i limpan, hänger ni?



åååh, barnen är så små, vad sött...



kram från ulla-lis

2010-01-20 @ 19:00:27
Postat av: julia

haha nä jag hänger inte med the limpan, de där är emmas aussie pojkvän som har flyttat hit :) kram från totte birgittadott af fjörresåckne

2010-01-21 @ 16:41:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0