Abstrakt värld.

Jag har bara en liten flashback från min drömm i natt men det är så häftigt! Jag går runt på jorden i stad blandat med natur med någon, typ ett ufo/alien? Han har inte sett världen förut och vet inte vad allt han ser egentligen föreställer. Alla hus, reklamskyltar ect. Han tycker bara att allt är så fint och färgglatt och jag försöker att sätta mig in i hans situation hur det känns att titta på allt abstrakt.

Sometimes there´s so much beauty in the world I feel like I can´t take it, like my heart´s going to cave in. - American beauty.


Kommentarer
Postat av: annasofia

killen i american beauty är min förebild, snacka om optimist. scenen med plastpåsen i vinden är min favorit i filmen, den gör mig tårögd. tänker precis som honom när jag är ute och fotar. men tyvärr är mina ögon lika öppna för det som inte är vackert, och det gör ännu ondare.. älskar såna drömmar som den du hade, hoppas jag får en sån i natt! kram

2010-01-13 @ 21:45:00
URL: http://ordinary-justlikeyou.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0