Så liten att hon nästan inte syns.

Marias syrra Therese o hennes Tedd har fått en baby. En pyttepytte liten sak på 2,5 kg. Som heter Jazmine o är det absolut sötaste jag någonsin sett. Fick hålla henne 3 dagar gamal känndes helt overkligt. Hon har alltså nyss legat i magen o nu plötsligt är hon född o ligger här o gäspar med benen vikta som en liten kyckling med sandkorns tår. Jag saknar henne som fan!

Helgen har vart underbar. Förfest med ett gäng hos Camilla i fredags o jag drog med mig kära snobben. Ut o klubba o sen galen efterfest som slutade med att bara jag o två killar var vakna o satt i hettsiga sex diskussioner och politik snack. Riktigt härliga typer de där gänget, man ska verkligen gå ut många blir så mycke roligare då! Igår kom Elisa Sara o överraskande nog Marika. Vi hamnade på Marie Laveau som var jätte trevligt. Massa socialt roligt folk. Hade haft en känsla av att de var mer söder snobbigt förr men blev motbevisad. Pratade massor med en härlig tysk tjej som var här på semester. Man är ju så uppspelt o extra social när man reser så hon var en liten pigg superglad frisk fläkt. Efter fest med kall pizza, trötta typer och en 40 plusare som bara log och var scenograf, som jag kanske vill bli. Nu är jag laddad för en till jobb vecka.

Kommentarer
Postat av: anasof

ojoj, du är ju lika mycket ute i svängen som kenza.. ;) (läser hennes blogg bara för att hon är så snygg och jag inte kan sluta kolla på henne, och hon verkar vara ute typ varje kväll) hoppas du vet när du kommer hit att jag blivit nykterist och dessutom är fullständigt ointresserad av att lära känna den här stadens barer och klubbar och allt vad det heter! =)

2010-02-12 @ 13:13:14
Postat av: a-s

ps. jag är rädd. jag vet att det var evigheter sen men jag har fortfarande men för livet från när du var i göteborg. hahaha.

2010-02-12 @ 13:14:06
Postat av: Julia

haha orka läsa hennes blogg den är as tråkig. o hon ser likadan ut på varje bild fast än hon är fett het!



haha du menar efter ett glas vin o sen åkte jag hem till den där snubben kl 11 på kvällen typ? hahaha :)



nä jag har fattat att du inte vill parta, jag får väl dra med mig martin! jag skoja jag vill bara babbla en massa o käka god mat.

2010-02-12 @ 20:12:22
Postat av: annasofia

när du lovade att inte tjata om att vi skulle ut för att du enligt egen utsago var trött på att festa och bara ville umgås med mig, sen försökte tvinga mig att gå på nattklubb och sa att jag var tråkig när jag inte ville, och sen åkte till nån kille du träffat en gång som bodde utanför göteborg, lovade att du skulle komma hem senast vid midnatt, inte svarade när jag ringde förrän klockan blivit tre, då du sa att ni två bara suttit och tagit en öl och snackat, och jag som lovat mamma att ta väl hand om dig, du kom hem nästa morgon och låg och var "trött" tills du skulle åka hem...... vilken mardrömsupplevelse det var.

2010-02-13 @ 14:51:35
Postat av: Julia

haha fan vad du snackar skit :P vi gick ut o drack vin fast jag var minderårig (alltså brydde du dig knappast om vad mamma sa) o sen ville jag gå vidare, tjatade säkert ja :P haha. resten du säger är sant men nästa dag drog vi ut o kolla i affärer o jag kommer ihåg att jag var bakis men verkligen ville umgås så bet ihop :P och ja de var sant att vi bara drack nån öl men jag behöver ju inte mer för att bli bakis. Sådeså :)

2010-02-13 @ 22:22:13
Postat av: Annasofia

hörrududär. "gick ut och drack vin", yeah right... jag bjöd dig på ett glas vin till maten, vilket jag också berättade för mamma. och resten var sant eller hur var det? kolla affärer minns jag inte, minns att vi köpte kaffe och bulle och satt på en gräsmatta. så snackar skit vet jag inget om. sådeså! =D

2010-02-14 @ 17:03:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0