Miss Kicki.

Glömde ju o berätta att jag var i en av Zitas små söta gameldagsa biosalonger med Lina,hennes Erik o Hanna för nån vecka sen. Lina hade ett presentkort för oss alla :) Vi åt enorma underbara börgare på fridays först o hade roliga diskussioner. Såg "Miss Kicki" som handlar om en alkoholiserad 40 plussare som bott utomlands utan sin son sen han var 4 år och kommit tillbaka hem nu och vill skapa en relation med sonen så dom åker till china på en semester men det är för att hon har ett internet ragg där oxå men de vet inte sonen om... Skådespelet var helt otroligt gripande och naturligt, den flöt stillsamt på men var ändå jätte händelserik och jag var uppslupad hela filmen igenom. Jätte fina miljöer och så äkta. Blev verkligen berörd, Pernilla August borde vinna pris för den där rollen hon var fantastisk. Så ska ni se bio se den helt klart! Jag o Hanna satt o pratade på tåget hem o då kom de fram hur mycke vi båda älskade filmen men att båda hade tänkt "oj var den verkligen så bra som jag känner?" efter vi sett den o inte sagt nått. :)

Tack Lina!


Kommentarer
Postat av: Jennie

morsan har fått höra att hon påminner jätte mycket om pernilla august.. men vad vet jag ? :p

2010-02-24 @ 00:44:15
URL: http://matarg.wordpress.com
Postat av: Julia

så länge de inte är rollen i Miss Kicki så är de ju en fin komplimang! :) hur har de de jennie? är jag i nynäs nångång igen så lovar jag att komma förbi en sväng o se hur ni bor. du är välkomen hit oxå såklart.

2010-02-24 @ 19:06:03
Postat av: Linan

Det var så lite så, jag visste att de som skulle uppskatta dessa biljetter var du och hanna! :D och att erik erkände att han faktiskt tyckte en svenskfilm var bra var också oerhört roligt! xD HAHAHAHA

2010-02-26 @ 10:24:33
Postat av: Jennie

JAg ahr det bra, problem med huvet bara. Jobbar och sliter som vanligt.

Igår och idag är jag dock ledig =) Har tatuerat ett porträtt på pappa på vaden, mega fin!

Hoppas allt är bra med dig

2010-02-26 @ 11:09:08
URL: http://matarg.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0