Tha nite.

Dansade som galningar igår. Först till två band "This is head" (AWESOME) och "Bad hand" (AWESOME, dom hade två trummisar o en tv i mitten med ansikten på som sjöng, ingen sångare) sen till massa annan grym musik. Jag verkligen gick in i musiken o hade all energi i världen! Så jäla skönt att slippa dom där cigg breaksen. Säkert därför jag orkade så mycke oxå. Min Hanna o jag hade shorts o bekväma skor som gjutna för ett dansgolv. Vi ägde totalt givetvis. Vår couchsurfer Deniiboii från tyskland som vart på meditationsläger i alperna i 10 dagars total tystnad var med och Mike tv, Hannas dude. Deniz har så mycke positiv energi och är verkligen sig själv. Han ställde sig längst fram vid luckan där de inte står någe folk vid scenen, till första bandet då alla bara ska se svåra ut o hetsdricka öl fast låtsas som att dom bara står o sippar, och rockade loss totalt med sin lilla blåa smurf mössa. Man får en skönare mer vaken fylla utan cigg med. Okej jag tog en... Träffade Pato Loco o medans mitt gäng typ hängde i mig för att få mig att stanna inne så sprang jag ut i hyssterisk abstinens o trodde att ciggen skulle frälsa mig. Rökte en. Var ganska full så ja den kändes inge speciellt. Men sen gick vi ut igen o jag tog ett bloss från hans cigg o de smakade illa. Så inge mer av de. Idag smakar jag SKIT i munnen även om jag borstat tänderna och druckit cola. Så jag lärde mig att jag inte behöver en cigg på fyllan heller. Visste redan innan att detta skulle hända, så lät de ske och de var tur för nu vet jag att jag slutat på riktigt om jag klarar mig på fyllan med!!! YES! (ja jag klarar mig på fyllan eftersom jag inte började hetsröka en var 10onde minut efter den, utan blev äcklad)

Träffade mami igår :) Hon fick se min lägenhet o prata tyska med Deniz. Vi sprang runt på stan i lite shopping, jag hittade två rosa bambi saltkar, trosor o två glasögon hem för provning. Åt uppe på kulturhuset med den underbara utsikten. Pasta och svampsås mm! Sen en liten fika oxå. Å de var en så mysig dag vi pratade så mycke o nu saknar jag dig mami!

Life is life na na na na naaaaaaa! Å jag har mina renar.



Kommentarer
Postat av: Annasofia

lady gaga är klockren!

2010-04-18 @ 17:07:21
URL: http://ordinary-justlikeyou.blogspot.com
Postat av: sojjan

Saknar dej också:)

2010-04-18 @ 21:08:15
Postat av: Julia

Lady Gaga knäcker. Hon är 23 barre producerar sin egna musik, sjunger as bra, gör musik åt andra o skiter i va fan folk tycker. Kolla på henne lixom. Hahaha underbar.

2010-04-19 @ 12:35:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0