Fimp soppa.

Jag vet inte varför jag bestämde mig för att sluta röka. Kanske var de när en ca 40årig tjej på ica handlade 4 paket cigg o var så sliten att hon såg minst 10 år äldre ut. Hon hade hes röst o gula långa naglar. Det bara hände iaf o plötsligt satt jag o läste om abstinens och belönings system i hjärnan. I 3 dagar var det de enda jag tänkte på och det enda jag pratade om med alla. Jag trodde nånstans att jag inte skulle klara de, att jag bara fått för mig nånting. Det har knappt gått en vecka än så jag är fortfarande på helspänn, men jag har fått som nån uppenbarelse. Att mitt rökande varit extremt destruktivt. Jag känner mig fri på riktigt. Som att jag kan njuta av solen på riktigt o inte för att jag tar en cigg. Jag har inte varit riktigt arg, stressad eller ledsen ännu... Fast jag har vart med mina kompisar o druckit öl när dom blossat sönder! :D Så vi lär se vad framtiden har att erbjuda. Jag känner mig pigg iaf!

Kommentarer
Postat av: sojjan

Grattis! Jag tror på dej, du e ju stark=)

Klarar du av att va med kompisar o ta en öl o det går bra så då fixar du det.

Kommer ihåg när jag slutade gjorde jag det bara pang bom... när suget kommer gå o drick ett glas vatten o sen e det över, det gäller att bryta mönster.

Jättestolt över dej:)

Lycka till!

2010-04-12 @ 21:57:54
Postat av: Julia

Åh tack :) de verkar ju vara sådär att de plötsligt bara händer. likadant för sofia. lite intressant.

2010-04-13 @ 09:54:45
Postat av: Annasofia

att röka är alltid destruktivt.. bra jobbat gumman, känn dig grym!!



men du, hur visste du att hon var ca 40 om hon såg minst tio år äldre ut? ;)

2010-04-14 @ 17:11:30
URL: http://ordinary-justlikeyou.blogspot.com
Postat av: Julia

hahahaha hon var för sleten för sin ålder helt enkelt. eller så var hon 70 o såg fett ung ut! vem vet..

2010-04-15 @ 15:34:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0