Take your mama out 2nite!

Saker jag gillar i mitt liv just nu:

Att skriva komentarer på Linas bilddagbok bara ibland o då skriver jag massor så hon blir överraskad o (förhoppningsvis) glad!

Komma hem tidigt från skolan o vara själv i några timmar o lyssna på as hög musik (ibland i badet).

Vakna tidigt oberoende när jag gått o lagt mig för att rummet är så ljust även med persiennerna nere.

Rita, måla o vara kreativ igen tjoho!

Träna på att stå på huvet, för nu har jag kommit upp! Sen ska man tydligen shaka aset i den positionen...

Njuta av solen på gräsmattan utanför oss, helst med musik o käk. (Idag snöade de typ haha)

Märka att jag lär mig en massa på multimedian o engelskan o att man NÄSTAN kan kalla mig pluggis... (Förutom att jag ska läsa en engelska bok på över 100 sidor tills imorrn hahaha)

Träffa massa nytt folk hela tiden i skolan, couchsurfers o nya vänners vänner.

Kolla på Grays Anatomi!!!


Kommentarer
Postat av: Linan

Hahaha aw... klart jag gillar att du skriver kommentarer... blir alltid lika överraskad. "VA? SÅ MÅNGA KOMMENTARER? vem är det som har kollat nu då?:O" så skriver du alltid så söta kommentarer så jag blir jätte glad snigel! Jag tar åt mig ;D Tack Julia! Jag svarar på dina kommentarer också de får ju du som överraskning tills nästa gång du kommer in på bdb! HAHA



luv luv <3

2010-04-22 @ 15:13:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0