Laid back.

Nu ar jag i uuuunderbara byron bay igen. Alla surfers paradise. Alla hippies place to be. Den lilla mysiga byn vid havet. Hitchhikade ner igar forsta gangen i mitt liv! De var hur kul som helst. Fick lift efter ca 5 minne med en skon aussie dude som korde mig hela vagen fast han bor ca en halvtimme harifran! Kande att man maste ju utmana sig sjalv har i livet. Stod dar med min skylt "BYRON BAY please =)" o kande mig ganska cool. Luktade svett o hade skit under naglarna sa ingen skulle val ha velat gora mig nagot illa... ;P Bor pa Art Factory hostel som ar fett laid back vid en liten "sjo"...damm. Traffade ett gang pa stranden idag fran samma hostel som jag ska hanga med ikvall. Imorrn ska ena lara mig surfa pa en body bord! Battre an inget, kan ju fan inte lamna aussie utan att ha vart pa en brada! De ar jatte varmt, sol och fredag, kan de bli battre? :D

Bodde i nagra dar i ett galet couch surfing place i brisbane. Dom hade haft runt 1000 cs, de bodde 8 pers dar o kompisar var over varje dag. Varsta lyan med soffor pa balkongen,ritat o skrivit over hela vaggarna overallt o musik 24/7. Nar jag gick o la mig vid 2 o nar jag vaknade vid 9. Vi akte till stranden uppe pa sunshine cost,gick pa en gratis spelning "cat impiere", aussie band som ar as bra. Paminner lite om "hoffmaestro and chra" fast battre! Hade sushi kvall o lagade mat. Super harligt fint folk. Kan bara beskriva dom som karlek. De ar vad dom ar! Tyvarr vagade jag inte leva ut o var ganska blyg o forsiktig o sa blev de varre med tiden nar jag skulle satta mig i de javla facket. Hatar nar jag gor de felet. Sa de hade kunnat bli sa mycke roligare an vad jag gjorde de, men de var en harlig erfarenhet anda.

Hangde med Karinga fran Canada igen! Gick pa mitt alskade The shire med live musik o en annan kvall spelade han i ett band pa gatan som var svin bra o nagra skona brudar antagligen fett hoga pa speed stod o dansa som galningar brevid. Hangde med fransk,arab Mejdi i botaniska tradgarden i nagra dar. Han ar en rolig prick! Var lite sorligt att saga hejda vi blev lite festa vid varann.

Jag vill verkligen komma ihag allt, printa in allt i mitt huvud o hoppas att de aldrig forsvinner! Jag njuter fullt ut o nu ar de bara 6 dagar i aussie kvar............!!!!!!!!!!!!!!!!! Ska hitchhika tillbaka till Brisbane pa sondag eller mondag o bo gratis dom sista dagarna hos en snubbe med stort har som heter Pat. Sa gulligt av han. Han ska kora mig till flygplatsen sen oxa. Fan vad jag saknar alla men jag ar bra galen som ska lamna paradise. Vem fan vill de lixom?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0