Män är bättre.

Jag är så trött på killar som säger "jamen nu är de ju jämtställt ju."

Är ni födda i farstun? Nu ska jag inte dra ett långt snack, men tex så ägs 1 procent av världens förmögenhet av kvinnor. Och en kille med ruffsigt otvättat hår, säckiga kläder o orakad ses som mysigt o charmigt, man ser många svin snygga eleganta tjejer med sånna pojkvänner. Hur många modell killar går runt med en brud som "inte bryr sig" särskillt mycke? Kanske jag har fel på just den punkten men tycker att jag fått den känslan ofta. Här är några klockrena bilder från en brud med en cool blogg som alla killar i hela världen borde läsa.

Fulheten.com





Peace.

Kommentarer
Postat av: annasofia

klockrent, helt enkelt klockrent.



jag är så trött på att få höra att jag ska vara glad när en kille skriker "snygg röv" efter mig på stan, för det var ju en komplimang.. javisst, tack så jävligt mycket för att du generar mig och förminskar mig inför alla som hör, tack ska du ha liksom...

2009-10-24 @ 13:27:23
URL: http://ordinary-justlikeyou.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0