I miss you.

Jag saknar aussie... som ett barn saknar sin mamma efter 2 minuter ensam inne på konsum. Herregud vad jag saknar de! De kom nu plötsligt.
Jag saknar att vakna på morgonen,höra fågelkvitter,stark sol som lyser in,gå upp o äta frukost ute men märka att de är för varmt så man vill sätta sig i skuggan.
Veta att man i princip kan gå ut på krogen själv för man kommer garanterat byta nr med minst en person som är intressant. Veta att man får nya kompisar överrallt o alltid nån som ställer upp utan att förvänta sig de minsta tillbaka. Vara omgiven av människor som uppskattar varandra o inte behöver skryta. Jag har inte riktigt varit på krogen än här i sverige så ska inte säga för mycke. Men ser inte fram emot de särskillt mycke.

Kommentarer
Postat av: annasofia

krogen är grovt överskattad. gå ut i skogen istället. =)

2009-10-23 @ 03:14:23
URL: http://ordinary-justlikeyou.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0