Börjå dra kniiiiv o ha se!

Jag var på en lokal pub i hålan som Gud glömde igår. Lokalen var som en liten skolmatsal för femte klassare. De "sjöngs" karaoke med långfingret i örat, de hånglades fritt mellan vingliga Vivvi och brunstiga Björn, en 50 plus stammis spydde under bordet och mellan stolarna var det bugg till gamla 90-tals dansbands dängor.

Sandra fyllde 21. Vi snöade in oss på andlighet, drack skumpa och gjorde as coola dansmoves.

Följande morgon hittar vi ett vapen i soffan i form av en sån där sylvass livsfarlig fickkniv! Inser att nattens gäst gjort ett dramatiskt lömskt försök att döda mig, fräckt nog när jag sover och sedan fått ångest, gömt kniven under soffkudden i hopp om att ingen ska få reda på hans hemska planer och sprungit hem med svansen mellan benen, gråtandes, hulkandes och med mamma på speakers under hela hemvägen.

Eller så var han bitter för att han inte fick stoppa korven i brödet och i all hast att ta sig till närmaste utomhustoalett eller buske för att läsa slitz och spela köttflöjt slank arbetsredskapet från mataffärs jobbet ur fickan.

Jag o Sandra tror dock starkt på det förstnämda..


Kommentarer
Postat av: annasofia

vacker, poetisk lyrik. du borde ge ut en diktsamling. och sluta dra med killar hem som bär kniv. amen.

2009-11-02 @ 10:40:55
URL: http://ordinary-justlikeyou.blogspot.com
Postat av: Hanna

HAHA!!

Skönt inlägg som fan!

2009-11-04 @ 15:37:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0