Alien eye.

Efter en jogging tur, en brak frulle med ägg,kalles,jucie,grönt te och ett varmt bad så var jag i fullt sjå med att kladda på mascara då jag plötsligt stannade upp o undrade hur jag kunde måla så ojämt då ena ögat var så mycke mörkare än de andra. Efter en liten nogrannare titt upptäcker jag till min förvåning att min vänstra pupil är typ lika fet som hela ögat! Ringde en ögonläkare som i princip sa att jag antingen går på medecin, knarkar eller har nått psykiskt problem. Kändes uppmuntrande.

Jag kanske har ett liv snart det känns kul. London lägenhet och jobb.. We´ll see..

Imorrn ska jag klippa mig hos en elev. Det blir väl tuppkam eller potta beroende på hur skicklig hon/han är.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0