Banan pervo polis.

Var i helvetes hjarnkokta bananer ska jag borja...!!!!!

Okeeeeeeej.... Livet traskade pa bland bananerna. Vi hade bbqs, feta fester, besokte krokodil farmen med uuuuuuuunderbara Jane med stort affro o holl i en 1 arig krokodil baby som var jatte mjuk o sot. ca 30 cm stor o vagde inget. Vi hade en grillning pa stranden runt en lager eld o jag har traffat o kommit nara sa underbara manniskor som man inte tror existerar. Speciellt alla som reser sjalv ar alltid sa starka personligheter. Tyska punk Joe som garvar stort alltid har intressanta konstiga saker han vill diskutera och valdigt smart. Sota Anna hans flickvan. As skona Catrin fran frankrike som ar helt hyssterisk o jamt sager "thats a shit thats a shit" sa javla rolig. Lilla halv sri lankesen halv tyska Annika som ar allas lilla mamma. Andy som forst brot nacken da han hoppade fran balkongen o sen nar de hade lakt x antal veckor senare sa klev han pa glas pa fyllan sa han inte kan jobba igen... haha. Min bastaste Muriel som var min rums kompis fran dag ett. Hon ar bast bast bast. Var fortvivlad nar jag lamnade. Hennes aussie snubbe Ben med sina rao skamt. "My man"  Nicke fran tyskland, vi kunde inte prata i 3 sek utan att komma in i djupa livs diskussioner. Nicke fran svea rike som var 30 ar och som min store brorsa. Vi utvecklad en liten syskon karlek haha. Jan, Raffa o Larissa fran tyskland! O alla alla andra runtomkring med sina galna ideer o roliga humor. Haha tex Andrej fran ryssland som ar sa javla klock "iskall" o aldrig fattar sjalv hur rolig han ar. Valdigt smart kille nar man gar in djupare. Valdigt duktig fotograf oxa! O jag alskar alla sa mycke. Alla vara knappa natter pa "Rumors" den enda natt klubben i halan. Vi drog till cairns en weekend oxa o dansade i ring inne pa Woolshed. Min lilla Jimpa o min lilla Pontus fran sverige med!! O herre gud att livet kan vara sa roligt....

Iaf sa gick de at helvete sen. Orkar inte dra hela historien men dom som jobbade pa mitt hostel bestod av en acklig fuckin boss som taffsar pa alla asiater sager sexistiska komentarer o de gar rykten om att han valdtagit en backpacker (tror inte pa de men de sager en hel del om han ackel rykte!), en otrevlig surig gamal alkis stadare o en 20 arig manager med pms som heter duga. Alla (precis alla) hatar henne. Iaf sa blev jag kickad fran mitt banan jobb pa robot farmen wadda for att dom kickade halften da de inte finns lika mycke bananer nar de gar mot vinter o ar kallare. (fortf varmt har uppe i norr men kallt for bananer). Vantade 2 veckor for att ta over Janes jobb da hon skulle dra, inte fan skulle de dar looser ganget skaffa mig ett nytt jobb inte som dom gor pa alla andra working hostels... (dom ar ett skamt). Men... da ar de feting fest sista helgen o staketet pa poolen gar sonder, jag hamnar i fylle cell for att nagra poliser ser mig peka finger (en as sjuk historia som alla tycker ar helt sjuk. dom ville bara visa sin makt o var hardhanta med mig o allt trots att jag knappt var full och inte stretade imot utan bara var javligt forvirrad.) Jag forsvarade Germain for att han inte var valkommen pa hostelet trots att han aldrig gjort natt, de ar hans poolare som ar galna pa fyllan. De skulle jag aldrig ha gjort for jag fick skulden for allt skit som hant for dom sa att anledningen till att dom dar stokiga hanger dar ar pga mig... ja dom kan ju se nu nar jag inte ar dar mer att dom kommer hanga pa codge lodge anda!!! Jag blev alltsa utkickad fran mitt hostel o forlorade mitt jobb. Jag fick inte bo pa Germain o deras hostel for bossen dar ville inte ha nagon som blivit utkickad. Iaf sa fick jag skiten for en massa storda saker jag inte ens vill ga in pa. Dom trodde nog att de var ett smart drag att bli av mig mig sa blir dom av med alla vilket inte kommer handa. Sa jag hade vantat 2 veckor helt i onodan o bara slosat pengar, hade inte mycke pengar o blev tvungen o lamna alla mina kara bara sadar pa en sek! Men... men.... sen vande de. (peppar peppar!!!)

Nu sitter jag i cairns. Ska ner till Brisbane om nagra timmar o umgas med Maria hennes sista helg. Ska forsoka fa bo hos Jackan en vecka for en liten slant. Fick veta att jag har en massa skatte pengar i sverige som pappa ska lagga in pa mitt konto! Sa om ca en o en halv vecka drar jag antingen ner till Melbourne o couch surfar eller......

Sa aker jag till new zeeland i 3 veckor pa en road trip med Germain!!!!!!!!! Min lilla belgiska boy. Vi utvecklade en underbar vanskap som blev mer... Inte ihop eller sa vi har forsokt halla de pa en niva sa vi inte tycker om varann for mycke for de blir sa svart att lamna da nar vi reser men nu tankte vi att va fan, vi trivs ihop vi lever i nuet o sa far man ta de som de kommer sen. Nu handlar de bara om han kan tanka sig att jobba bara en vecka till dar uppe for jag har inte rad att vanta for lange tills vi aker for maste ha en liten slant nar jag kommer tillbaka till aussie innan jag har jobb igen i typ Melbourne. Sa de ar 98 procents chans... De skulle vara sa javla grymt... Annars ska vi ses i Sydney senare. Han ar bast.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ojj vilket trassel, men tur att det har gått bra iaf!



Jag tycker du ska åka med belgiska pojken! ^^ ha roligt!!

Saknar däj bäjb! och din svängelska äger! xD



<3



(kollade på studenterna idag i nynäs... jag känner mig gammal. Det var allt förlänge sen man var ung!) huhu DU ÄR UNG! YOU GO GIRL!

2009-06-06 @ 23:55:51
Postat av: Annasofia

krokodilbejbis, åååh!!!

2009-06-17 @ 17:31:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0