Lite putt.

Jag ar i nz. De ar grymt o jag ska dra till melle om 2 dagar :( Hittade tva coola musiker tjejer som jag ska couch surfa hos sa de ar bra men kommer vara pank o kommer behova jobb fort sa in i helveta. Plus att jag gettar fran detta underbara land o denna kille... Men vad fan gor man, livet ar bra konstigt. Saknar sverige ratt mycke. Eller nej nu ljog jag, jag saknar mina nara vanner just nu. sa ring mig om ni har rad de skulle betyda mycke mycke mycke. (just nu funkar nog inte min lur i nz eller sa blir samtalet fett dyrt men jag ar i melle den 25th. +614034621412) Bajskorv jag vill inte aka. Lite putt idag. Men ska njuta av mina sista dagar! hihi <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0