THA GEEK.

Jag ska vara lite motsagelsefull o skriva ett inlagg om hur boring de ar med datanordar.

Mitt ex var datanord. Never ever again sager jag bara. Sa javla trakigt med folk som satter pa datorn de forsta dom gor pa morgonen o hela tiden far man hora "vanta.. vanta bara en grej till..." Fy fan. Nar jag typ inte har natt liv da sitter jag vid datorn. Forutom att jag just nu vill halla kontakten med mina vanner i sverige o aven alla jag traffat har, o ja facebook ar en underbar uppfinning. O forsoker blogga da de ar min resdagbok. Men nar jag marker att jag sitter i mer an en timme o borjar lasa en massa onodigt skit da blir jag trott pa mig sjalv. Aven i innisfail, halan som Gud glomde dar jag gjorde mitt banan jobb sa satt folk inte o norda! Bara om man var utan jobb o ingen var dar o de regnade typ. Kan manniskor ga tillbaka till att umgas pa riktigt? Varfor ar de sa viktigt for vissa att uppdatera sin blogg heeeeela tiden for att skriva vad dom at till lunch typ? Jag blir typ lite ledsen av de pa natt konstigt satt. For pa nagot satt sa handlar de om att man bygger upp nan cool intressant person som folk kan lasa om o dom tror att dom kanner en o sa ar de inte riktigt den personen anda.. Vet inte hur jag ska forklara men jag alskar tex nar jag traffar folk som inte har facebook eller ens en mobil telefon. O de ar alltid sa extremt intressanta livsnjutar typer. Tank om dom skulle ha en blogg alla skulle bli grona av avund hur roliga liv dom har! Dom har inte tid att mobil blogga att dom sitter o fikar for dom har fullt upp att njuta av sin fika o sitt sallskap. De ar inte alls lika hettsigt har med bloggar vad jag har fattat. Som svea rike. Anledningen att jag ens tar mig tid att skriva de har inlagget ar just for att de regnar, ingen ar hemma.. ah de ar en dalig ursakt. Jag tycker faktiskt inte om att dom har couch surfing killarna har internet kolla vad de gor med min harmoniska res stamning!! Jag ska sluta geeka. Ska o jobba. Jalla jalla. (sa sager min boss hela tiden.)

Kommentarer
Postat av: sojjan

se bara.. saknade mobil länge men fick höra om det, ha ha...

2009-07-02 @ 10:17:40
Postat av: mushroom

ja fast de ar ju valdigt smidigt o bra att ha. annars skulle jag inte kunna ha jobb, inte kunna knyta nya kontakter i detta land ect ect. men de ar en skillnad att anvanda sin mobil och att ha ett fohallande med den. haha jag ar sa svampig!!! fan vad stolt jag ar over mig sjalv.

2009-07-02 @ 16:22:56
Postat av: Helene

Julia julia julia. Jag håller med till 150%. Jag har inte ens dator i min lägenhet, dock så har jag internet. Mobilen använder jag sällan och tänker på vad jag ska göra på facebook när jag kommer hem är en tanke som aldrig skulle kunna slå mig. Data geek? Nej tack!

2009-07-14 @ 11:41:11
URL: http://fudgie-fudgie.blogspot.com
Postat av: Elisa

Data geek ja tack :D moahaha. Fejjan ftw!



Miss you darling :) <3

2009-07-14 @ 12:11:06
Postat av: julia

haha harligt helene jag som trodde du var data geek! fast sa mycke som ni geekade hos david forr sa maste ni ju ha fatt nog hahaha :) elisa du ar bast! <3 saknar er med

2009-07-15 @ 10:21:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0