To much work and no play makes Julia a dull girl.

Jag lamnade mitt jobb pa ett ganska fult satt.. Dom tror att "shit is happening in sweden i need to go home". O nar jag inte sager vad de ar heller o blev nervo nar jag snackade med bossen idag o tittade ner i golvet o sa "i'll be alright it'll be alright" da trodde han ju att de var varsta alvarligt! haha. Sanningen ar den att jag kanner mig dalig pa servitris jobbet o nar jag da bara hade 2 skifft kvar sa pallade jag helt enkelt inte. Plus att jag grubblat over hur jag ska kunna sluta pa ett snyggt satt sen dag 1 pa jobbet.. de ar sa onodigt. Jag ska sluta oroa mig over sant som annu inte hant. De verkade inte vara hela varlden att jag lamnade lixom sa dom hade nog inte lackat aven om jag lagt fram de pa ett annat satt. Sa inte hejda till en enda arbets polare... Dom ar valigt harliga men visst har anda inte umgatts pa fritiden... tyvarr. Onskar jag hade lagt lite mer sjal i jobbet o levt i nuet. Men man lar sig langs vagen. :)

Nu ar jag bara valdigt extremt exided over att my broo kommer pa fre, jag ska fa sova varmt pa ett hotell o de ar bara semester! Vi har gratis tilltrade till ett gym o spa oxa (saklart nar man har en brorsa som diggar Arnold Schwarzeneger och David Hasselhoff... hahahaha ;P) sa ska bli ren o tranad. Inga cigg, bra somn, rutiner, nyttig mat, ta vara pa varje dag shit pomfritt vilken skillnad till mitt slacker liv! Ska bli intressant.. 

Foresten sa har jag borjat planera min nasta resa... Muhihihihi. Maste ju ha mal att strava efter. 


Kommentarer
Postat av: annasofia

börja inte vänja dig vid att ljuga, det är alltid bäst att säga sanningen. lögner föder lögner och sen är du fast i ett nät. och att dra utan att säga hejdå skapar bara ångest över att råka träffa någon av dem senare och vad man ska säga då. nu sitter de där och undrar vad som har hänt här hemma, stackarna.. behandla andra som du vill bli behandlad, om de var schyssta på det stället var de väl värda mer än så?!! bli inte en fegis, agera så att du kan var stolt över dig själv julia. kram

2009-07-29 @ 16:10:07
Postat av: julietta

situationen ar sa mycke mer an vad jag skrivit i de har blogg inlagget da jag inte vill oppna mig for mycke pa natet.. na, dom tror inte att de ar "varsta alvarligt" heller tror dom fattade att jag ar en backpacker o ville ta mig ur jobbet bara for att jag fran borjan sa att jag skulle stanna lange. jag gar inte in pa alla detaljer nar jag skriver blogg. fegis var jag dock o nej de ar jag inte stolt over men som sagt de ligger sa mycke i de har fraga mamma om du vill veta..

2009-07-31 @ 08:26:17
Postat av: Anonym

Ja, jag e svindålig på att läsa bloggar, men ibland så:) Så konstigt att du lever ditt liv där borta... kul att vi ändå tänker så lika och som du skrev förut: vi kommer på samma saker på olika sidor av jorden (lr nått sånt!)...oj vad vi har att prata om när du kommer hem!!

Undrar...titeln till ditt inlägg med "Too much work..." kommer den nånstans ifrån? asså är det ett uttryck? Nu kanske ja låter puckad:P

PUSS!

2009-08-19 @ 18:21:47
Postat av: systra

nu är jag tillbaks från fjällvandringen, skrivit på min blogg och lagt upp bilder på fejan! =)



hur mår du nu lilltösen, börjar det ordna upp sig? bostad, jobb etc? vad är planerna, stannar du i melbourne? är också nyfiken på hur du känner inför g nu och om ni har någon kontakt mer, vad har ni bestämt er för, ska ni ses igen?



livet är hårt men också vackert, det är sanningen. kriser tar en framåt, så enkelt är det. utan dem stagnerar man, genom det jobbiga utvecklas man. du mognar så mycket som människa när du mår dåligt, det är inte roligt för fem öre under tiden, men efteråt kan man se tillbaka och förstå meningen med det hela, och önskar inte längre att det varit annorlunda! det är bara att hålla ut under stormen så kommer de ljusa tiderna alltid tillbaks, och jag vet att du finner styrkan att ta dig ur det som är fel för dig och hitta rätt väg!



jag finns alltid här.

2009-08-23 @ 18:09:42
Postat av: Anonym

vem ar anonym? de maste vara myrna va... fast de later anda inte som myrnas satt att skriva ar de hanna? forlat att ajg inte fattar :S

de ar fran filmen "the shining" o ska vara "to much work and no play makes jack a dull boy" de ar ju farsan som goin crazy.



tack sofia, skriver mer till dig pa fejjan nar jag har tid. de ar min fodelsedag okey helt arligt jag mar skit, behover en drastisk forandring innan jag gar in i vaggen typ. saknar dig sa javla mycke.

2009-08-25 @ 03:52:52
Postat av: annasofia

börja med att satsa stenhårt på att äta bra mat, jag lovar dig att mat betyder så sjukt mycket mer för även vårt psykiska välmående än vi tänker på, sen jag började äta ordentligt har mitt liv förändrats enormt!!

2009-08-26 @ 17:52:36
Postat av: MYRNA

Haha, ja det är Myrna! Mitt namn syns aldrig på din blogg...lite dåligt tycker jag men den är ju bra ändå eftersom det är din blogg...:P



Okeej, en kompis använde det nämligen men trodde typ att det var han som kom på det, inte så troligt att ni båda skulle komma på samma...!



Hoppas vi ses snart kära kusin!

Pussinusse!

2009-08-27 @ 21:13:46
Postat av: the owner of THA bloggisch

hahaha "han trodde att han kom pa de" ;P han har inte alla indianer i kanoten eller som man oxa kan uttrycka de inte alla turkar i rinkeby. hahaha usch fy pa julia fy fy fy........

2009-09-11 @ 07:31:46
Postat av: Myrna

Nej! JAG trodde att han kom på det;)

VI SES IMORGON!!!!!!!<3

2009-10-03 @ 13:17:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0