New zealand duo knacker.

Bibblan suger, jag kan inte spara bilder o lagga upp har.
Men kolla in Nya zeelanska serien "Flight of the conchordes" om den inte kommit till sverige an. Sa javla bra hahahaha! Tva musiker snubbars liv o alla pratar typ apatiskt o sa har dom en groupie som hanger efter dom hela tiden hon ar klock. I love it!!
Typ alla film intresserade jag pratar med har pratar om en svensk vampyr film pa svenska som tydligen ska vara as bra? nagon ide om vilken de ar... (tjohoo vi ar kanda for mer an ajkeeea (ikea) abba o blondiner)

C",]

Kommentarer
Postat av: big boobies sistah (annasofia)

låt den rätte komma in.

underbar.

2009-07-10 @ 15:03:51
Postat av: Linan

Låt den rätta komma in är en ganska skön film, ny tänkande för att vara svensk och vågat använda specialeffekter och sånt, dock om man har läst boken innan man ser filmen kan man bli besviken för många saker som hände i boken har sortats bort. Jag har läst boken och han som skrivit den boken skrev även manuset till filmen sen, så filmen är gjord på rätt sätt efter boken om man säger så.



Se den julia du kan nog kanske gilla den handlar om en pojke under 70talet som blir mobbad och är ute på natten och lyckas få en ny kompis. Mer säger jag inte det får sparas tills du ser den :)



puss snigel lina

2009-07-15 @ 10:45:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0