Grubbel mellan fina gator.

Melbourne ar kallt.
Jag springer runt pa bibblan, museeum, letar jobb o mellan olika couch surfing hus.
Kanner mig stressad o negativ.
Jag vill vara oppen o positiv o kunna njuta fullt ut av denna underbara stad.
Har haft en massa kontakter o planer men de kanns som att folk mest pratar o sa blir de inget av de.
Sov pa ett hostel i natt for behovde komma bort o vara "for mig sjalv". Satt i nagra intressanta diskussioner med en nz, filji, indien guy som bjod mig pa dricka o pratade om hiphop o spoken. Fan jag tog aldrig hans nummer.
Har tva till jobb jag ska prova pa, halv tid men om jag far bada sa far jag ju ihop nagra timmar i veckan.
Har 50 dollar just nu... (ca 250 kr)
Behover ha mer att gora sa de hander natt sa jag inte bara grubblar.
Tank att jag gor allt de har sjalv oxa. De finns ingen jag kan riktigt prata med just nu kanner ju ingen riktigt bra. Bara bekanta som jag festar med ibland eller couch surfar hos. Tror de ar bra for mig att behova vara stark o inte ge upp.
De maste verkligen komma natt riktigt bra out of this. Jag tycker jag kampar bra.

Jag ska borja ta kort snart sa fort jag har rad att antingen kopa film till min system kamera eller fixa min digitala. Tanker pa er estet folk nar jag gar runt pa Lygon st o Brunswick st o allt ser ut som en romantisk amelie film eller liknande. Varenda liten shop o cafe, sma tranga gator mellan dom fina byggnaderna med stora fonster. Trad utan lov med "bollar" pa, massa massa konst o grafitti overallt som ar riktigt snyggt. Jag ska latt komma hit en sommar nan gang. Nar de ar runt 40 grader... (inget skamt). Den har staden ar helt otrolig.

Peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0