Du lasa blogg?

Lever folk? Laser folk min blogg? Jag ar nyfiken... slang in en kommentar om du gor ett. :)

9 dagar tills min brorsa anlander... hihihihihihih!!!! <3 Helt stort att jag kommer se a familiar face... tyckte redan de var lite konstigt att traffa maria forsta gangen hon kom hit o jag varit har i 2 manader o sen nar jag varit uppe i norr o hon i brisbane o vi sags efter hmm typ 2,3 manader? Hon ser alltid sa kort o gulligt liten ut nar vi ses haha. Undrar hur jag kommer uppleva alla dar hemma sen nar jag kommer. Okej min brooo ar jag ju van vid att traffa bara en gang om aret under typ 5 ars tid nu eller natt, men kanner sjalv att ajg andrats sa mycke.. vi far se. hihi.

Kommentarer
Postat av: Elisa

Jag läser jag läser jag läser! lite dålig på att skriva bara :P

2009-07-22 @ 15:08:22
Postat av: Linan

jag läser också snorsnigel, nu är jag as trött så jag engagerar mig bättre imorn bitti och skriver ett långt innehållsrikt smaskigt mail på facebook då istället!! :D:D



puss puss på dej

2009-07-27 @ 02:07:35
Postat av: Jennie

jag läser.. nu =P

2009-08-20 @ 13:25:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0