There he goes one of Gods own prototypes. To wierd to live but to rare to die.

Filmi filmi.

Filmer jag sett har pa mina dejter o sant den senaste tiden ar foljande:

Funny games : Med Naomi Watts. Inte sa bra fast valdigt snygg. Modern konst, pop konst stil. O spannande. Sa vard att se pga av de. O pga att Naomi alltid ar bra o cool.

Rocknrolla: Regisor Guy Ritchi (fuck stavning) som gjort Snatch o Lock stock and two smocking barrols. Med andra ord valdigt haftig, snabb, snygg, rolig, bra skadisar, genomtankt manus, sexig brittisk accent. Mmm :)

Yes man: Jim Carry ar ju alltid rolig de maste man lixom erkanna. Zooey Deschanel spelar bruttan o hon ar en harlig inspirerande prick. Bla sa leder hon en kurs som gar ut pa att man ar ute o joggar o fotar samtidigt medans man springer. De var en mycket bra ide tycker jag! Tank da har man ingen kontroll o bilderna kan bli hur balla som helst. Jag gillar henne.

Two hands: Gamal Australiensk film fran typ 80 talet. Heat Ledger ar runt 18 ar!!! Super sot o lika het o sexig. Den ar inspelad i Sydney o jag tyckte de var helt underbart o se da jag forstar mig pa stilen dom har eftersom jag ar van vid den har kulturen nu lixom. De gar inte riktigt o forklara men tror inte nan som inte bott har skulle se de pa samma satt som en som gjort de. Men den var valdigt bra o se vard! Den var sot lixom. Blir nastan battre med tiden ju mer jag tanker pa den.

Jag ar sugen pa att plugga filmvetenskap. Vill fortillfallet bli proppad med kunskap hellre an gora de praktiska. Mysigt.










Kommentarer
Postat av: Helene

RockNRolla var bra. Lite komisk med ryssarna som springer dar i slutet

2009-02-05 @ 16:42:14
URL: http://fudgie-fudgie.blogpsot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0