The real stuff.

Varför lägga energi på att ens sända dom en tanke? Låta lite bitter o beklaga sig över att "inte hela världen är lika ärliga o schyssta som mig". Men jag märker status jakt så tydligt. Eller vad det nu är jakt på. Bekräftelse, makt, vara inne, vad vet jag. Ett ex, sånna som har hört av sig mycke om hur dom saknar mig när jag var i aussie men inte "har tid" att ses nu. Det finns inget som heter så inom vänskap för ett litet sms om att man bryr sig har vem som helst tid med tillomed Barack Obama! haha :) Jag tycker jag kan se de på så många håll men vill inte bli högfärdig o tro att jag är bättre än andra. Men jag måste säga att de här med äkthet är jag bra på. Jag värderar att bara ha några få riktiga vänner än en lång lista bekanta på facebook. Jag ger mycke av mig själv, bryr mig, ställer upp, kommer med råd, hjälper har alltid varit så. Kanske därför jag förväntar mig mycke av andra oxå. En av dom finaste komplimangerna jag fått var av en kille i aussie som sa att jag är så "genom snäll på riktigt". En annan var från en kille i london som sa att jag "inte bryr mig om vad andra tycker bara är mig själv". Ja de har han rätt i till viss del, men jag är oxå osäker om hur att vara då och då. Nu ska jag inte spegla mig i mina egna solglasögon mer o göra put mun. Det är skönt att kunna sålla bort människor ur sitt liv iaf. Nice att de finns så många på jorden så man kan välja att umgås med sånna som har samma syn på livet. Som ser möjligheter o är positiva. All löv till er jag har många underbara vänner! <3

Lussande idag mys!

Kommentarer
Postat av: Helene

Lilla vännen <3

2009-12-13 @ 21:19:10
URL: http://fudgie-fudgie.blogspot.com
Postat av: julia

Naw :) De är absolut ingen fara med mig blir bara förvånade över vissa ibland

2009-12-13 @ 21:24:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0