När färg tven kom fick alla måla sig.

Tycker om att åka till pappa på helgerna. Vi käkar god mat, myser vid brasan, kollar film o har alltid intressanta diskussioner. Igår tittade jag i pappas gamla fotoalbum från att han var 12 tills han träffade mamma. Så konstigt att tänka sig ens föräldrars liv innan man ens existerade. Innan dom behövde vara ansvarsfulla och förebilder. Jag kände att jag skulle inte vilja byta bort mitt liv för alla pengar i världen. Jag vill ha det precis som jag har det just nu. Länge leve 70talet dock. Jag får skapa mitt egna 70tal nu. Kan börja med att köpa film till en av pappas polaroid kameror som han kläckte ur sig först igår att han äger!!! Skepp o hoj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0