Inspiration.

Konstfacks julmarknad var cool.
Det fanns gossedjur som var foster, lego örhängen, cupcake pärlplattor, böcker som var lampor (plast där pappers sidorna ska vara igentligen o så en glödlampa inuti som man inte såg), tetris ljusstake som man kunde bygga ihop själv, örhängen med starke adolf, bokmärks änglar som var gamla kärringar, coola babykläder, finurliga påhitt och en massa bedårande affischer och tavlor.

Vintidge market i skrapan var soft mä. Hittade två sjalar en typ svart,brun/grå rutig och en lila,vit,blå med rosor. De stod en dude och målade en grafitti tavla.

En mysig dag, ringde ca 10 kompisar var av typ ingen svarade o dom som gjorde de hade inte tid så de där skojiga missade ni hangover folket! :)




Kommentarer
Postat av: annasofia

kärring-bokmärksänglar vill jag ha, klockrent!



på tal om fostergossedjur, har du sett mitt det här inlägget: http://ilikethis-justlikeyou.blogspot.com/search/label/Fabric

2009-12-06 @ 18:39:19
URL: http://ordinary-justlikeyou.blogspot.com
Postat av: Linan

och jag vill ha foster gosedjuret... är jag knäpp eller? xD LOL

2009-12-06 @ 22:58:55
Postat av: Julia

nä du är inte knäpp lina de är gulligt :) början till liv ju.



haha då ska jag göra några till dig sofia! jag skulle skicka gumman o gubben teckningen häromdan o hade den hemma hos maria o nu tror jag nästan att jag tappat bort den! Men kommer ihåg exakt hur jag gjorde så kan rita en ny :)

2009-12-06 @ 23:30:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0