Carpe diem.

Mina störst intressen just nu i mitt något innehålls lösa liv:

  • Titta in i folks julbelysta hem och fascineras av hur många bon de finns här i världen o så många olika hem
  • Laga mat med Hanna
  • Lyssna på musik på morgonen
  • Lyssna på ungarnas konstiga, roliga, smarta terorier om livet
  • Tänka på att livet är större then i ever could imagine!
  • Kolla på paradise hotel i smyg och vara riktigt insatt. (tillsammans med en viss person som nog inte vill erkänna hennes hemska besatthet!)
  • Glömma hem nyckeln

Kommentarer
Postat av: annasofia

det är roligt att välja ut en såpa att följa. (obs EN, annars har man gått för långt)



glömma hemnyckeln är ett bra intresse, liksom att gå vilse, det är också mycket, mycket bra.



första punkten påminner mig om en av mina favorit-julsagor, flickan med svavelstickorna. åååh...



ps. i jul kommer "en julsaga" på bio! och fan vad jag längtar efter "alice i underlandet" med johnny depp, kommer i januari! =)

2009-12-10 @ 11:52:13
URL: http://ordinary-justlikeyou.blogspot.com
Postat av: Helene

Har du glömt nyckeln ännu en gång?

2009-12-10 @ 13:16:20
URL: http://fudgie-fudgie.blogspot.com
Postat av: julia

ja precis nu får de vara extra mycke jul eftersom de inte blev nånting för min del förra året. :)



ja jag ser de som ett äventyr när de inte riktigt går som man tänkt sig. jag o helene fick dricka gott tee på en pizzeria alltid nått! haha ;P



ja helene jag hade glömt den en gång innan oxå.:)

2009-12-12 @ 01:25:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0