Someone have to serve this beautiful girl!

Lite mer om Abu Dhabi:

Vi åkte skidor somsagt i innomhus banan. Var as kallt efter ett tag så man fick gå ut i 35 grader o värma sig en sväng. Vi käkade as god mat varje dag och kollade på massa bra filmer när de var för varmt mitt på dagen. Fick sola o bada gratis på hotellet Jonathan gymmar på och jag fick tips från hans aussie vän som kommer från Brisbane vad jag borde besöka. Vattent var typ 28 grader!! Inte svalkande alls. Vi blev bjudna på middag hos "George Cloney" Jonathans pasient haha som hade världens skönaste humor o en dotter i min ålder som var as trevlig. Dom proppade i mig mat som hos alla där, plus massa efterrätter. De var typ som att vi körde fastan oxå för åt bara en macka till frukost varje dag o sen as mycket middag på kvällarna. Vi rökte shisha på ett cafe o pratade om så himla mycke roligt. Jonathan snackade om att han tillomed kan tänka sig ha barn i framtiden.... (!) Han typ smila järnet åt en unge med simkuddar i poolen.. Ja de där lät ju bra.... hahaha. När man duschade fick man sätta på kallvattnet bara för de var uppvärmt utifrån så runt 30-40 grader och varmvattnet var kallt för att de inte var påsatt haha snurrigt. Vi åkte bil fort som jag älskar och lyssnade på Jonathans arab pop och fjortis dunk. Köpte två snygga linnen, klänningar grr! Fick mina tänder puttsade av tandläkarn själv o fick bort alla beläggningar så nu ska jag bara äta sallad! Haha. Jag tog typ inga kort den här gången heller, man åker ju mest bil runt. Men blev några fjuttiga, lägger in dom sen. Har man ork och en hyffsat bra kamera så finns de så himla mycke man måste fota! Okej får bli en annan gång. Salam!

Kommentarer
Postat av: mamma

det kankse jag itne hade =P men det var ett fint inlägg ;) önskar jag var där så jag också fick äte mat hahahaha

2008-10-01 @ 22:01:58
Postat av: julietta

hahaha ja just med all den där maten så tänkte jag på dig hela tiden.... hahahaah

2008-10-01 @ 22:06:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0