Puss o Kram Skummbanan!

Ja nu sitter jag här hos pappi. Sover sista natten i min säng med grönt täcke i kalla Sverige på ett år ungefär. Alla saker är utspridda på golvet och väntar på att bli nerpackade. Imorrn följer Maria Elisa Niklas o Helene med till Arlanda och vinkar hejdå! Just nu känner jag mig lugn och förväntansfull. Kommer tillomed kunna sova bra tror jag. Känns som att jag pirrat så länge att jag blivit lite laid back. Haha ja de får vi se imorrn... :P Kommer nog stuttsa upp o ner i Niklas bil med dunkade musik. Kanske fäller en tår tillomed. Fast tror inte de, kommer nog böla på flyget iså fall. Fast jag är ju den som ska iväg på mitt äventyr inte den som blir kvar o får sakna. Men visst ett år kommer nog gå snabbare än man tror. Dom som verkligen betyder nått finns kvar :) Hihihihih jag är så pirrig. Får skriva mer på flyget eller nått o skriva ner de här sen.

Puss hejdå alla sköna typer! Ta hand om er o kom o hälsa på mig <3<3



Linas fin bild från hennes blogg: Lintuss.blogg.se <3

Kommentarer
Postat av: lina

Hihih oooh sötis!! :D jag gillar den där bilde cokså! :D

2008-09-22 @ 00:34:56
Postat av: julietta

<3<3<3

2008-09-23 @ 18:28:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0