Send me som lövalöva!

Idag har det vart grått och regnat hela dagen. Ja trot eller ej det kan tydligen göra det på östkusten i Austarlien trodde jag inte :P Så jag o Jamime, the kidd, låg o kollade på tv hela morgonen. Hade planerat surfers denna helg med men verkar ju bli dåligt väder tyvärr =/ Yeahyeah idag ska jag träffa en engelsk au pair som bor på samma gata som mig några hus bort! Ska in till stan, jag hoppas hon är en rolig typ :) Ska börja fota så fort det blir sol igen! Jag lovar!

Mitt nya nr: +61434621412 (de är lite rörigt för hem nummer här börjar med 07 (3) så ser precis ut som ett svensk mob nummer)


Kommentarer
Postat av: sandra

du verkar ha det jättebra!! men nu vill jag se lite foton för i fittan!!! puss

2008-10-10 @ 15:58:54
Postat av: Linan

OOh men ibland är det mysigt med regna och tv tittning också! jag jobbade på ett nytt dagis häromdagen, dom hade et snigel gosedjur som var as söt, då tänkte jag på dig! ^^ haha



kramsilliskraam

2008-10-10 @ 17:22:14
Postat av: Annasofia

varför inte fota när det regnar också??

2008-10-10 @ 18:32:58
URL: http://ordinary-justlikeyou.blogspot.com
Postat av: Julietta

Ja de är härligt här, men lite upp o ner såhär i början med ett helt nytt liv o jag längtar mycke efter alla där hemma. Måste bara komma in i de helt :)



Ja folk här tycker ju de är skönt typ att de äntligen är lite "kyligt". :P Naaaw <3<3<3



Hahaha jag visste att du skulle komentera de Sofia, tänkte de när jag skrev de! Klart jag kan de oxå men första fotona jag lägger upp här så vill jag att de ska se soligt o varmt o paradis ut hehe :)

2008-10-11 @ 11:38:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0