The wardrobe.

Julia <3 fina mönster.
Här har ni dom flesta av mina favorit kläder/mönster.
Fjärde från vänster är mina nya gubb byxor som jag klippt av till shorts Sofia!
Det syns vilka färgskalor jag gillar oxå.

image57

Mina nya skor som jag äntligen hittade efter typ ett halvårs letande efter sneakers.
(Inget skämt. Tror de är mer tillomed.) Har varit för kräsen. Blev inte ens kär i dom här,
men nu är jag det. Dom börjar bli lite smuttsiga men lyser alldeles för bländande fortfarande.
Jag är inte den som tycker om när kläder ser nya och fräscha ut. (Visst, det ska inte vara hål
eller äckliga fläckar såklart.) Jag tycker om när man ser folk som bor i sina jeans eller har
sina slitna skor till allt.
Då är man personligt klädd på riktigt.

image58

Kommentarer
Postat av: Cornelia

älskar dina kläder, skorna är ju skitsnygga också, alltid så roligt med nya blogginlägg från dig! :)

2008-05-24 @ 16:18:47
URL: http://kolila.blogg.se
Postat av: julietta

å vad glad jag blir! då känns det verkligen som att de är värt att sitta och skriva! å tack :D

2008-05-24 @ 19:20:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0