Kiitos mina fina bevakare!

Å jag blir så glad av alla era fina komentarer! Verkligen uppmuntrande när man pysslat och varit kreativ och verkligen uppmuntrande just idag när jag precis kom hem lite sloken för att jag insett att min lön kommer först på måndag, jag är helt pank och skulle ha velat följa med lite folk på en bira i solen. (fan nu blir jag lite depp igen haha) Jag har svarat på allt under era komentarer.
En rolig sak iaf är att jag nu har Peace and Love biljetter!! Ja tyvärr.. biljettER.. Blev tvungen att köpa för en massa riksdaler dyrare 3 stycken 1-dagsbiljetter för dom andra var slut sålda. Skönt att jag kan gå överhuvudtaget iaf. Vi ska bo i lägenhet så de är ju lyx, Kan ha maten i kylen, sova ordentligt och duscha hihi. Har andra polare som åker som kör camping så kommer sitta där o chilla ändå. Och hela stans gräsplättar kommer ändå vara täckta av filtar och 3,5or. Så de blir nog pra som man säger i finland :P
En annan trevlig sak här i min fattiga lya är att en god vän nu gett mig hela sesongen av heros del 2!!!!!!! Och jag fick en film på köpet oxå, Control. Ska tydligen vara jätte snygg och konstnärligt filmad. Svartvit. Så får roa mig med det då. Shit jag måste råna en bank jag orkar fan inte sitta här och uggla ändå..

Tjingtjong :)

Kommentarer
Postat av: Annasofia

måste man ha reklam på blogg.se? eller väljer man själv och får betalt för det? störande i vilket fall, men om man får betalt är det ju iaf lite legitimerat. (men bara lite)

2008-05-24 @ 23:08:12
URL: http://ordinary-justlikeyou.blogspot.com
Postat av: Anonym

Först och främst, shit Jullan! Du är min idol, grymt bra du målar och fotar!! Önskar mig sånt i studentpresent;D
Haha hoppas jag får komma upp och låna eran dusch på P&L! Då kanske du kan få komma in i vårat tält...:P
Meddela mig när du sätt Control, vill veta vad du tyckte:)
Ville säga lite av varje och nu är det sagt:)

2008-05-27 @ 18:57:23
Postat av: Anonym

Hallå, vart försvann mitt namn!

2008-05-27 @ 18:58:35
Postat av: Anonym

Aja...det är Myrna om du inte har räknat ut det vid det här laget:P

2008-05-27 @ 18:59:34
Postat av: Annasofia

haha gillar myrnas kommentarer... hon va inte så jävla anonym efter det där med studentpresent..

2008-06-11 @ 18:30:26
URL: http://ordinary-justlikeyou.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0