Jag har lixom tunt hår.

Läste precis på en as snygg och cool tjejs bildis där hon skrivit "10 saker du inte visste om mig". Det var bara negativa saker om hur hon är känslig och har dåligt självförtroende, tror att folk hatar henne, vill vara som andra hon ser eller känner sig glad att hon slipper se ut/vara som vissa andra. Tycker synd om er brudar och grabbar och alla mellan himmel och jord. Hon är otroligt snygg (som om de vore allt men ändå) har en unik stil, är duktig på och fota, verkar ha det soft i livet ja såntdär. Men vi har ju så svårt att se det. Alla av oss från och till. Och dom här kraven på hur man ska vara. Inte för grå men inte "för mycket". Man ska hänga med så jäla mycket och veta allt. Vara lagom flummig mystisk och intressant. Unik. Va i helskotta de är vi ju alla om vi bara vill se det. Och sen är det överskattat att vara föör mycket oxå. Ha en cool klippning, speciella kläder från någon liten osynlig butik i något häftigt kvarter.
Men jag känner mig stark just nu. Jag är som jag är! Det är sant jag känner verkligen så just nu! Det är najs. Jag ler mot folk, jag uppskattar folk mycket mer. Dömmer inte på samma sätt. Jag är så glad att det går framåt för mig, jag kommer till viktiga insikter som gör det jäla mycket lättare för mig att leva. Wiihoo! Jag känner såhär exakt nu inatt när jag sitter här iaf. Och visst varje sekund är inte fylld av självförtroende och livslust men är det inte dom små stunderna av lycka som är livet?

Kommentarer
Postat av: annasofia

det går ändå inte att passa in överallt, om man är för smart passar man inte bland de dekadenta och om man är för snygg passar man inte bland de radikala och ja inte fan vet jag allt, typ.. så det är lika bra att skita i allt och bara köra sin grej, vilken det nu är.. den förändras ju hela tiden och måste få göra det också, helt enkelt!

2008-05-03 @ 21:07:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0