Fast i nätet.

Jag har fått internet och är helt lyrisk.
Skulle köra en tupp igår när jag fick det efterlängtade messet att jag kunde hämta mitt paket nere på sabis (världens dyrast mataffär som jag tyvärr alltid handlar på för att den är närmast.) Jag kutade ner, kutade hem och struntade i att äta mat på hela dagen. Det första jag gjorde när jag vaknade idag var att sätta på datorn. Men jag unnar mig själv de här, jag gör de. Jag är fortf sjuk och har inte sett solen på tre dagar. Hallå jag har ju internet, min dator ger mig ljus! Jag har snart liggsår på revven och stel nacke.
Vet ni, jag ska göra ett patetiskt försök att återvända till bilddagboken. Jag ska inte ens göra en ny sida, för ångrade mig, jag ska dock byta namn så kanske folk tror att jag bytt sida.. Jag hoppas alla mina svikna bildis polare inte ger mig kalla handen, jag förstår att det var ett stort svek. Men hallå en annan kan ju koppla upp sig på NÄÄÄTET igen. (grovt synskadad tant som vill vara inne.)
Nu lägger jag in en massa bilder här, kan man inte klicka till förra sidan när man går längst ner så klicka på högersidan. Måste verkligen fixa min blogg nu äntligen när jag har tid. Så de blir nått av den.

Vi ses på msn eller nån het porr sajt med milfar!

image49

Kommentarer
Postat av: Jennie

HAHA skön bild ;p

2008-05-24 @ 18:37:11
URL: http://jenniefan.blogg.se
Postat av: julietta

haha tack :)

2008-05-24 @ 19:26:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0