Conny the dog.

Nu har det hänt endel. Igentligen inte så mycket alls utöver det vanliga men jag har blivit gladare. Både ljuset och min egen inställning. Känner mig mer trygg och lugn i min vardag och längtar inte hela tiden någon annanstans. Jag går och skrattar för mig själv när jag läser min syrras klockrena mess (det senaste var om när morsan sprang efter mig överallt på cypern när jag var ett barre och skrek "månadspengen ryker!" (som om jag ens fick nån..) och några svenskar som var där satt o garva. Det värsta är ju nästan farsan som har massa kort på när morsan får kuta som en galning.. själv satt han i buskarna som en pappa-razzi... ho ho ho, och hjälpte inte alls till att sköta den förgrymmade ungen) och jag går och visslar på dagisgården som en gubbe med hängslen i sina bästa år.
Helgen var helt underbar. Det var sommar för er som missa, min baby var här nere och jag var på den roligaste festen på läänge! Vår allas kära Nille fyllde 20 och fick en överraskningsfest med ca 50 pers. Jag fick själv det när jag fyllde 18 så vet hur paff, rörd och lycklig man blir av det! Han var full som ett ägg när jag anlände vid tio tiden och likadan när jag sa adjö vid 16 nästa dag. Hela data ligan var där och vi hade så kul! Jag älskar att festa med grabbs speciellt dom. Vi bjöd in några fjortisar och lyssnade på håkan hellström i deras mobil,jag försökte ljuga om hur insatt jag är i politik,vi pratade HIRO NAKAMURA givetvis och skrek "helloooo new yoooooork!",Nille fick slängas i duschen hela tiden,det var varmt hela natten och vi satt ute i gräset på filtar sen drog jag och ett gäng pigga gossar på byns enda krog och dansade loss till kass musik,kom tillbaka till trädgården och försökte väcka alla genom att hoppa i deras sängar men det misslyckades, så vi tog mina sista 3,5or och bestämde oss för "att supa oss fulla"... För det var vi ju inte redan. Sen fick Conny fnatt brottade ner mig på en järnstång och bet mig så jag fick x antal blåmärken. Då förstod jag att det var läggdags för den karln och slängde in honom i lekstugan. En stund senare tittade jag in, då satt han och slängde skor i huvudet på John som grymtade något ont tillbaka och sa att nu skulle han fixa brudar innan han somnade in på plats i ett intensivt hickande. Det var helt enkelt en såndär röj fjortis fest som man inte vill erkänna att är så jävla kul ibland!
Nästa morgon (ca 2 timmar senare) gick vi för att handla pizza. Satt som ett gäng lodisar och väntade på att dom skulle komma och öppna. Det var tropisk värme och jag kände mig på så gött humör! Vi gick till Nilles bruttas gård där vi låg i gräset lyssnade på musik och jag hade en känsla av att precis allt var helt perfekt just då. Lever fortf på den där känslan. Känslan av att ha riktigt roligt och trivas så himla bra tillsammans.
Hihi. Life is wondeful. <3


Kommentarer
Postat av: voi sakeli!!

kom sen på att det var sri lanka, och du var sex... förklarar en del! =)

2008-05-17 @ 15:13:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0