Ant Wars.

Lägger in alla bilder jag haft på min dator i några månader nu. Lika bra så kommer jag igång med nya foton. Har inte tagit med kameran ut något nästan, har kört lite b studio hemma. Den här coola svartvita tven tyckte Lena som jag bor hos att jag skulle ha på rummet. Det finns några kanaler med olika mönster av myrornas krig att välja mellan beroende på hur man har den 1 meter långa antennen riktad.
Jag visste inte då varför jag satte på mig en glansig fest blåsa inför den avancerade fotograferingen. Men nu i efterhand så känns det som att jag får fram något budskap om överkonsumtion och att man tror att prylar gör en lycklig. Okej bilden ser ganska lugn ut, men jag tänker mig en sorlig sliten morsa (detta ville jag få fram däremot, men tyvärr är mitt tuperade hår lite otydligt.) som sover hårt hållandes i sin kära tv. Eller nått :)

image54

image55
Här tycker jag att den sorliga slitna morsan kommer fram lite bättre.
Men nu verkar hon villa sula iväg sin kära tv.

Kommentarer
Postat av: Annasofia

den översta är riktigt fin!

2008-05-24 @ 10:00:28
URL: http://ordinary-justlikeyou.blogspot.com
Postat av: julietta

tack! jag trodde du skulle vara den som diggade den sunkiga mest haha :)

2008-05-24 @ 19:21:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0