Alla är där.. Alla som är något.

Från förra helgen:

 

I fredags blev det vår för mig.
Låg i Hagapraken med maria och niklas och fick äta gratis lunch och fika hur mycket vi ville! Min nyfunna vän jobbar på cafeet i fjärilshuset. Det var varmt, grönt gräs, as goda nig... no no no I mean Wajnerbreds!, soft reggae från luren och en stor fet puff!! (okej en cigg, ja förlåt mor och ni som tar illa upp över mitt ohälsosamma beteende.) På kvällen följde jag med på middag med denna väns kompisar. De var roligt och konstigt minst sagt. Han som heter Peter i Hey baberiba gänget satt och rå stötte på oss. Vände hans stol mot vårt bord, dregglade och sa till en att hon kanske har en pojkvän i slutet av kvällen. Nä tror inte de va sa vi. Gick vidare till Soup bar. De värsta jag varit med om i snobb väg. Där va "alla som är nått". Har aldrig kännt mig så obekväm och granskad med onda blickar förr. Alla killar var stiligt klädda och jag tyckte att jag hörde deras sliskiga tankar om vilka slynor som var där. Alla tjejer åmade sig och söp utav bara helskotta och killarna skulle dra näven i luften till "call on me" och känna att dom ägnde dansgolvet med sina avancerade moves. De var som att jag hamnade mitt i smeten i stockolm, sverige, kändisarnas helg liv. Jag drog rätt fortf och det var underbart att komma ut och få lufta sina svettiga armhålor i nattluften och dra till Niklas gänget där jag får gå säckligt, ha smuttsiga gamla gympadojjor, snacka grovt och "otjejigt" och dra torra julia skämt.


(inget on om dom jag var med för dom hade oxå haft tråkigt och gick en stund efter mig.)

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha vadå cigg, en stor fet puff låter snarare som en rackare till GANJAAAH!!! ;) /jah sis

2008-05-05 @ 17:42:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0