Tony - my finger friend.

Hej jag lever fortfarande!
Jag bor på "öfre östermalm"  och är jävligt cool numera..
Jobbar på dagis, pendlar varje mörka gråa trista bajs morgon, och sen efter den goda mannagryns gröten och alla kramar från barnen känner jag mig någolunda levande igen.
Behöver väl inte dra allt snack om hur mycket jag längtar efter solen och våren, de gör ju alla stackars satar i detta mörka vinter ide. Tänker bosätta mig någon annanstans till nästa depp period. Här kan man ju bara inte leva. (Jag försöker vara positiv men det är svårt kl 05.30 på morgonen när de är svart och alla människor går likt robotar mellan tunnelbanorna och det enda som hörs är alla hundratals fotsteg. Känns alltid som att jag är med i en skräckfilm. Att ingen skrivit ett sånt manus! Har inte ens laddat min ipod med mysig musik än.)
Men jag lever, jag tjänar snart pengar, jag har ett mysigt rum och jag har nära till mina danslektioner.
Fortsätt läsa min blogg, såfort min dator hamnar på plats (sitter på bibblan nu) så ska ni få gräva i min flummiga hjärna igen. Skriv gärna en kommentar ni som läser skulle vara intressant o veta vilka det är!
Massa kärlek till min syster som är jag i annan version och min personliga psykolog. <3
Massa kärlek till Maria som får mig att känna mig så uppskattad och bjuder hej villt på dyra middagar! <3
Massa kärlek till gulliga Lina, hennes födelsedags party (Emelies oxå!) och hennes sköna fyllestil. <3
Massa kärlek till Stoff som är matförgiftad av en räkmacka och skulle behöva mig,bamsen knoffe som mest nu! <3
Massa kärlek till mamma som var här alldeles för kort tid och som jag behöver just nu! <3

Massa kärlek till Tony som alltid finns där och ger mig order... haha ;P

Kommentarer
Postat av: sojjan

älskar dej också, kommer snart igen.

2008-03-11 @ 18:52:52
Postat av: Anonym

kärlek tillbaka! martin undrade just hur det var med dig. han tänker också på dig sådeså =) haha stackars stoff, typiskt honom att bli matförgiftad av en RÄKMACKA..

2008-03-11 @ 20:37:06
Postat av: Anonym

skriv mera, skriv oftare, skriv, skriv, skriv!!! //syster

2008-03-12 @ 20:52:22
Postat av: Jennie

ja fan, lite mer tempo här va =p

2008-03-13 @ 20:47:53
URL: http://jenniefan.blogg.se
Postat av: Anonym

haha min eler emelies sköna fyllestil? hahaha

2008-03-14 @ 18:48:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0