Uno pelagonia pore favor.

Alltid kreativ på bakfyllan. Vet inte varför. Jag har möblerat om så att sängen är vid fönstret och det är det bästa jag gjort på länge. Har lyssnat på stadbruset, tittat på molnen och hela mitt rum luktar av syrener. Fick en pelagon av ett kidd på dagis på föräldrafikat. Älskar pelagoner och tänkte radda upp i hela fönstret men det blev aldrig av. Nu vill jag ha namn förslag på min nyfödde. Tittade på "dagbok från en motorcykel", om Che Guevaras resa i sydamerica. Så underbar,fin,härlig,snygg. Jag blev helt uppfylld och lyssnade på musiken till eftertexten i säkert en timma. Vill så gärna ut i världen nu. Att Gael Garciá Bernal är ett underverk i sig var pricken över i:et. Nu ska jag dricka saft. Chao.











Jag svepte en flaska rött. Alla spelade bara tvspel och hade för ont i tån för att gå ut. Så jag gick hem. Rullade. Ganska sådär onödigt lixom.


Kommentarer
Postat av: Annasofia

fan va söt du är människa.



älskar den nedersta bilden.



gael garcia är underbar.



vad rörande att du fick en blomma,

favorit-fröken liksom!



namn-förslag: Kukka

2008-06-14 @ 18:54:08
URL: http://ordinary-justlikeyou.blogspot.com
Postat av: julietta

hihi kiitos :)

ja jag fick choklad och en blombukett oxå av andra kidds! men alla fröknar fick de nu inför sommarlovet. men jag är fett poppis jag vet ;P kramar ihjäl ungarna varje dag nu när de är sista veckan, skulle helst vilja ta med mig alla hem!

ja kukka var ju hett. hon är en sån som sitter och dagdrömmer i fönstret och älskar electronisk pop. hon är nogrann med att alla hennes blad är putsade och kan uppfattas som dryg. hon tittar bort när blommorna i fönstrena mittimot flirtar med henne, bara för att verka djup och intressant. men igentligen är hon en hopplös romantiker som bara väntar på att någon ska sjunga en håkan hellström låt utanför hennes fönster och ta med henne ut i världen! Så ja Kukka får det bli :P

2008-06-17 @ 17:16:37
Postat av: Amna

grymt snygga bilder, du :D visste inte att du var intresserad av sådant^^

2008-06-23 @ 19:25:11
URL: http://handwriting.blogg.se/
Postat av: julietta

tack amna! :D jasså de visste du inte trots att jag gick bild o form o har varit intresserad av "sånt" sen jag låg i vaggan :) ja man lär sig nått nytt varje dag hihi :)

2008-06-23 @ 20:48:46
Postat av: Amna

haha, tjah, jag har aldrig riktigt känt dig, kan man ju säga ^^ och du, snyggt med 60-tals tema på rummet!

2008-06-23 @ 21:55:47
URL: http://handwriting.blogg.se/
Postat av: julietta

haha nä de gör vi ju inte :P så konstigt igentligen att man vet ganska mycke om folk som man igentligen inte känner. (nej jag stalkar inte ditt liv.. haha ;P) å tack gillar oxå de!

2008-06-24 @ 03:39:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0