Fred och kärlek.

Sitter och går igenom ALLA artister som kommer befinna sig på peace and love om 11 dagar... ja du läste rätt hihi! (syftade på den korta tiden kvar.. ;P) Blev glad som Dan på uppåtjack (hahaha ursäkta!) när mina biljetter fixade sig idag och är påväg hem i brevlådan nu. Tyävrr måste jag planka in på campingen, men gör jag de på natten så lär ingen bry sig :P Så efter festerna får bli där. Iaf så har jag kommit fram till att de är runt 30 artister som jag mer eller mindre måste se! Och jag har kommit typ en tredje del på den där listan... Ge mig gärna tips så slipper jag sitta o lyssna så mycke haha. Jag känner att jag vill vara förberedd i år och inte missa något klock. Sen kommer man självklart byta musik erfarenheter med alla tusen människor där och få ihop en helt ny spellista, men bra att börja lite redan nu :P Några favvos som verkligen inte får missas:

Billie the vision and the dancers - ett gäng färgglad typer som sjunger om trans paplo och jag blir bara lycklig! (låt: Nightmares)
Crystal casties - hittade dom idag och märkte bara att de var jäla skön electro precis min stil just nu!
Hoffmaestro and chraa - DRAG! Typ reggae,ska,rock,skrik,hetts,sväng (låt: desperado)
Hästpojken - låter som håkan fast som en liten mes men jag har fallit för hans fjoll låtar!
Jason Mraz - vår allas våta dröm ;P (jajaja okej im yours IS STILL GOOD HALLÅE!)
Johnossi - typ punk rock eller nått, helt jävla fucking great jag är frälst! Dom jag ser mest framemot just nu.
Kultiration - Ja låda!
Miss Li - låter franskt som lina sa. häftig röst i en miljon olika tonlägen. (låt: typ "im miss li" har jag fasnat för än så länge)
Teddybears sthlm - bara för att de är så många minnen.

De finns as många fler men ska uppdatera mig innan jag uttalar mig. Nu ska jag handla glödlampor, gå till tvättstugan... kanske om jag orkar.
Tjing tjong långkalsong.

Kommentarer
Postat av: Annasofia

aldrig hört miss li men fattat att hon är hypad just nu. litar inte direkt till hundra på media, men har sett i flera intervjuer nu att hon sagt att hon älskar ångest och önskar att hon blev utbränd. det är dumt och elakt sagt, okänsligt mot oss som vet hur det känns, och det är det minst roliga man kan uppleva vill jag lova..



förresten bokade du ju camping-biljett också, så varför skulle du behöva planka in?

2008-06-12 @ 17:22:57
URL: http://ordinary-justlikeyou.blogspot.com
Postat av: julietta

okej har bara hört musiken,vet inget om henne som artist eller peronlighet. men jadu vad gör man när man får vara en offentlig cool person,man kanske bara vill lattja och säga knäppa o seriösa saker, eller så vet hon inget om ångest eller så vet hon allt eller så.. haha jag har ingen åsikt.

campingbiljetten funkar inte till endagarsbiljetterna..

2008-06-12 @ 22:30:29
Postat av: julietta

oseriösa saker* (skulle de stå)

2008-06-12 @ 22:31:30
Postat av: Lina fucking jävla TUSS!

Jag har typ hört tvärtom XD att hon tackat nej till ett kontrakt med sony som ville landsera henne ihela världen för att hon inte ville bränna ut sig! :) men hon är påväg att tunera lite nu utomlands. ME LOVE HER!! :D hon är världens snyggste brud! (A)

2008-06-18 @ 22:52:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0